bf gf

i watched my bestfriend’s girlfriend with the dabarkads tonight. heh, nadayun gid man ang gusto ko lantawon. after sang alumni meeting kag-ina, nag direcho kami lantaw sine sa rob… 815pm ang last full show, alas syete kami nag-abot so panyapon anay antis nagawad ticket.
syempre, fan ko daan ni marian rivera te dapat lang nga indi ko pagpalampasun ang iya nga palagwaon sa daku nga telon. ok man ang sine.. gin kilig man ko ah. subong lang ko daan liwat kalantaw sang pinoy ove story nga pa-cute. idol ko lang gid guro si marimar nga daw wala gauntat akon ngirit sang nagalantaw ko.
ayos ang themesong… basta indi lang pag i sige play sa radyo asta nga mag baduy.

Mag-iwan ng Tugon

