last full show

upod sang akon mga abyan, dapat tani, malantaw kami sine. nagsugtanay na nga ma last full show, pero wala pa kasiguro kung ano ang lantawon. daw wala man ko abi sang may na tripan nga lantawon. showing ang i am legend, rambo, american gangster kag sweeney todd. gusto ko lantawon ang sweeney todd, pero sa robinson’s eh.. indi comfortable si yvette sa love seat (hehehe)…

sang manuglakat na kami, naghambal si yvette nga may ga-invite sa iya nga ma-miesta sa jaro. hmmmm… mga alas-nueve ang last full show, naghalin kami sa banwa mga alas-otso, imposible siguro nga lamuyon lang namon ang pagkaon para makahingagaw lantaw sine. te nagdesisyon na lang ang tropa nga ma-miesta. ako man, kung papili-on – sa indi man gid nami nga sine o pagkaon.. pili-on ko ang ulihi. hehehe. pero gina klaro ko iya nga indi ako pareho sang isa ka abyan nga daw kwatro agwas ang palayas sang tyan ha. te wala man kami nagsala sang desisyon ah, manamit ang pagkaon. familiar sa akon ang sabor… ginpa cater nila sa afriques. te saboroso gid eh.

halin sa pamiestahan, naglabay kami sa akon anay nga opisina kay daw halos tanan sa akon upod wala pa kakita sa diin ko sang una ga-obra… tapos naglibot sa jaro plaza.. traffic man gihapon bisan mga alas diyes na sang gab-i.. damu tawo… ang iban guro mamayle… tapos naghapit dayun kay doc riz sa hospital. pagpuli namon sa babaw sang fly-over kami nag-agi ah kay ang ginasakyan ni jade nga jeep, pirme lang sa dalum galabay kay para mangkuha pasahero. ginpapundo ni migo dan sa tunga mga pila man ka minutos kay wala naman sang may nagalabay nga salakyan… obvious ba.. na-manul manul kami sa fly over? hehehe

daw nalipatan na nga dapat gle mahingagaw kami last full show…

Isang Tugon

  1. aaaah.. hidlaw na ko mamiesta sa jaro.. damo pagkaon kung piyesta sa jaro.. haha

    saku^ gid ang dapal. hahaha

Mag-iwan ng Tugon

