sadsad kag kwitis

sakit tiil ko part’. subong lang ko liwat ka lakat lawig. halin sa freedom grandstand asta UP sa infante st. nag-upod abi takon sa sadsad kag bayle sa UP… parte sang UP Centennial celebration. init pa abi. ano-ano man nga daw upod naman ko liwat sa student rally. sang masugata namon ang sadsad sa may JM basa st. sal-ut na lang kami ni mara kag johanna ah.

p1011138.jpg

ang nasal-utan namon, imbes nga SOTECH.. sa may UP OpenUniversity nga group. ang ending, nagdala pa kami nga duha ni jo sang streamer sangUP-OU… baskug.

p1011141.jpg

pero nagpa picture man kami with the sotech people during the parade. its always good to be with them.

p1011143.jpg

pag-abot sa UP, tambay sa booth sang amon alumni association with the fellow food techs. taga may makita kami gani nga mga teachers, magsig muno ah… pareho abi kanday…

baw kita mo si monette (pama), sexy man gihapon no (chemistry teacher namon)

sus, si lando ya hu.. indi ko gid na malipatan kung magsulod ko sa kasilyas… ang apelyedo nga ‘diamante’ gabarakang sa amon basin… (physics teacher)

wala ko kita kay nazis haw (former food statistics teacher now UPV registrar)

tripping namon ah.. wala na ma’am o sir ah.. first name basis na tawganay. hehehe

sa pihak nga bahin, nakita ko pa ang gwapahun ko nga former officemate nga si beth.. nga nagkuha gle masteral sa graduate school.

p1011150.jpg

may ginadugukan ang mga tawo pagkatapos program… aw a… lucky me… nakita ko si kiko ni ate shawie.. panauhing pandangal gle… ahem, kawat man ko kodak…

p1011151.jpg

syempre, nagpirma ko sa fun wall sa UP. pa-check ko attendance…

p1011152.jpg

pagkatapos program, nagdalikat gid kami kadto sa sm city… mahingagaw kay angel locsin kag fafa piolo… dimalas, wara tamon kaabot… dapuga, damo tawo sm city. lingin man ulo ko ba. ginhulat na lang namon ang first dinagyang fireworks competition… baskug gid mo. 15 competing groups, nga gin divide sa 3 sets at 7, 9 and 12 pm. 1st set lang nalantaw namon nga daw naglawig man sa isa ka oras. as in nami-nami gid mga fireworks. kapin ang group number 5 nga ginpalakpakan gid todo sang mga tawo.

p1011169a.jpg

p1011171a.jpg

p1011173a.jpg

p1011174a.jpg

pagkatapos sang una nga hugada, nag decide ko nga mapuli run sa uma. pag gwa ko sa sm city.. sus grabe nga traffic, wala sang may ga byahe nga jeep pero ang mga private vehicles sa kalsada daw haluson maglakat… swerte nag text si migo dan.. naglantaw man gle sila fireworks te hitch na lang ko sa ila papuli… baw kung wala, walkathon gid gwa ko asta gen. luna. ok man nga experience ah… sakit lang galing akon kahig…

pero naumpawan man kay pag-abot ko sa balay, ara na gle ang size 8 1/2… bunyagan ko ni bla dagyang bwas.

3 Tugon

  1. baw si abyan johanna nag parade gid gali. hala, pamanyos na da pau kay ma ratsada naman ta bwas.

  2. Happy Centennial! Sadya-sadya gid ang selebrasyon… ahay, a. I wonder kung ano man to ang selebrasyon sa Cebu campus?

    basi nagpasundayag man to sila sa sinulog

  3. Grabe Sked mo nong ba…UP to SM? LOL…. BTW Im happy ng ngkit anay ta nong…..mis ka na d namon dy nang dyns….Hmbal nang dyns kng bal an nya lng ng ara kita ng duwa ng kadto mn sya…

    kung sa plaka pa, long play ko iya. hahaha. kung sa battery, pangmatagalan – kumbinsing.

Mag-iwan ng Tugon

