happy fiesta!!!

aw a. abi ko temprano pa ko kapuli halin sa fiestahan sa banwa. 1200 noon amon assembly time with toping ang dan. exclusive tani for the boy’s ang trip. pero gulpi lang naglusot ang salakyan ni yvette sa atubang namon te gin-imbitar na lang man sya eh. gin kurit gid guro sang kapalaran nga magsugataay amon banas.

1st stop, rexcel’s house (12:00 – 2:00 pm)

bisan wara si abyan rex, kadto kami to. nag-order ang sister nya sang embutido te baydan ko nila sang fiesta para may rasun ko magbalik. at home gid kay nag-ulopdanay na kami sang pamilya ni rex sang pag attend namon wedding nya last september.

para may pruweba nga nagkadto kami didto… syempre picture taking…

dsc01068.jpg

dsc01067.jpg
rex’s niece and nephew

 

2nd stop, inday dabby’s (2:00 – 4:00 pm)

bisan wala man si inday dabby kay sa manila na-assign, nag text gid nga mahapit sa ila balay. indi pa ko tani kay basi sukton ko sang akon ihado sang regalo. ten years na kami wala nagkitaay te daw nasupot na guro utang ko sa iya. swerte lang, wala to ihado ko pag-abot namon.. namerya. nami ila halayang ube. op kors, may souvenir picture naman…

dsc01072.jpg

with indhay dabby’s nanay

3rd stop, dylthie’s house (4:00 – 6:oo pm)

dylthie is another former classmate. mayo lang kay diri sya ya naka-based sa iloilo. she married our batchmate in high school. kaon naman eh. kag picture taking…

dsc01075.jpg

indi kami pagpapuli-on sang bata nya… ga-enjoy sya magsaut kag magpasaut sa amon sang papaya dance…

dsc01076.jpg

4th stop, yvette’s aunt (6:00 – 8:00 pm)

wala pa natapos ang fiesta, hoben pa ang kagab-ihon. gin text ni yvette ang tita nya nga didto kami manyapon. sus, didto man gle ang pamilya nya nanyapon. samtang nagapatunaw-tunaw sang kinaon, nagkarahay kami anay mahjong ah…

dsc01077.jpg

5th stop, arevalo plaza (8:00 – 9:00 pm)

abi ko mapuli na kami… naghinagaday malantaw sang fireworks competition sa arevalo (nga fiesta man). gin text ni yvette iya paryente kung ano oras ang fireworks… pwede pa kuno kami kahingagaw… te direcho na lang ito… only to learn that because of the rain in the afternoon, the organizer re-scheduled the event tonight. te direcho na lang sa balay sang paryente nya eh.

6th stop, yvette’s relative (9:00 – 11:00 pm)

hay surrender run takon. wala na palayas akon tyan para sa pagkaon. maayo lang, si migo dan, may dala nga korean ginseng tea. pangaman sa empatcho.

dsc01083.jpg

naka-abot ko sa balay, 1200 midnight na. dose oras nga pangdaluk. anum ka lokasyon, 5 ka tawo. talagsa lang na matabo… pero may daw naglain gid ang tyan… nabitin amon plano magpahangin hangin sa smallville…

3 Tugon

  1. baw part nakagawad ka gid lisensya sa pamyestahanay no. man marisi sg kasungak-sungak kundi naglain tyan mo. hehehe

  2. pwerte nga pamistahanay bah! nang gate crash ka pa gali. no wonder may naimpatso. man ang pagka sungak-sungak indi gid mabayaan. hehehe 😀

    part, may upod ko guro nga daw kwatro agwas ang palayas sang tyan

Mag-iwan ng Tugon

