ani for money

kag-ina sa office, samtang nagapaurok urok gid ko surf sa internet, sang gulpi lang may nagahod nga mas tunog pa sa kanta nga naka tukar sa PC. pagbalikid ko sa bintana, may naga-andar nga rice thresher. nagpagarab na gle si maninoy. may kwarta naman ni sya ipang taya sa bulang sa fiesta sa banwa kag sa jaro sa february.

subay.jpg

4 Tugon

  1. ayos ah … nami imo office … nami ang view

    hahaha. barriotic ang setting sang amon opisina.

  2. I would like to extend my congratulations to the founder of this site…

    Ma-ayo gid…

    salamat sa paghapit, kasimanwa

  3. hahaha.
    ano lengwahe yan?! ^_^

    hahaha. mas natawa ako kasi kahit di mo alam ang ilonggo language natawa ka pa rin. buti na lang nakakaintindi ako ng tagalog kaya naka-reply ako. peace… salamat sa pagdaan

  4. hahaha….yan ang lengwahe ng mga malalambing down south. if you’re wondering how we sound when we speak tagalog, listen to meriam santiago. i forgive you for your ignorance, my dear. joke joke joke! peace!

Mag-iwan ng Tugon

