christmas postcard

while the rest of the people are busy preparing the noche buena i bring my nephews and niece in the rice field. para wala sabad sa balay samtang naga-luto ang mga mal-am sang pagkaon para karon sa tungang gab-i.

p1010978a.jpg

amo ni ang tatlong itlog nga nagapa-ugtas sa akon pirme.

p1010976a.jpg

kag amo ni ang duha nga daw aso’t pusa. dugay dugay lang gahampang kag dugay-dugay man ga-away.

pero ano man nga ugtas ko sa ila, sila ang pirme nga naga hatag sang kalipay sa balay. amo gani ang Paskwa nagakabagay nga i-selebrar upod sa ila, ang mga matuod nga simbolo sang Christmas.

malipayon nga paskwa sa tanan!

7 Tugon

  1. cute naman nila!

  2. nami sang view 🙂

  3. nakadumdum man ko sa amon ba.. damo pod bata to..abaw, makaugtas man, pero makalipay man..

    happy new year, kwan!

  4. Merry Christmas!

  5. Ang sweet sweet naman nila sa pictures 🙂

  6. oi namian ko sang 1st picture. pwede ni i-reproduce? haha. lisensya ko anay cmo kay basi kasuhan mo ko bala haw. hahaha.

    salamat sa compliment. ano klase nga pag reproduce man? basta may acknowledgment lang ok ah. indi man na guro pwede makwartahan kodak ko. hehehe

  7. the shots were awesome! I love the country scenery

    thanks for the compliment

Mag-iwan ng Tugon

