give and take

nag-abot si migo dan. bakasyon nya halin sa masobra isa ka tuig nga pagpanakayon sa kadagatan sang south america. nang-imbitar panyapon sa ila balay kagab-i. te upod naman sa iban pa nga dabarkads eh. abi namon may okasyon gid, wala man. gusto nya lang kami panyapunan. naks. namit gid panyapon nga ginprepare nya ah. may ice cream pa… busog gid ang dabarkads. pero daw halos indi gid mautod ang istoryahanay. namian gid ko ni mag-upod sa ila kay daw indi lang mabal-an ang oras kung magbayluhanay na sang mga opinyon. halos tanan naistoryahan na – from love to death to (still) being single.

syempre gapangita na sang palanggaon ang mga manuglaon. indi man kami ma-give up pareho sang former classmate nga nag formal na nga lisensya kay nanay kag tatay nya nga ma-laon na gid sya ya kuno. tani makahingagaw kami sa ‘last trip’…dapugerz, bisan sin-o na lang da hu ah.

nag-umpisa kami dinner mga 730pm, igo^ kami nakatindug sa lamesa, mga 100am na. tulog na ang housemates ni migo dan pero gapurutikol pa tana amon sungad sang tikal. sang hana^ na kami nga mapuli, may gindahu^ si migo… yudi pasalubong… tuod gid man nga save the best for last? v-latching, nahuya na ko ni sa mga abyan ko… daw akon pirme iya role, receive lang nga receive haw… tani lapit na mag-abot ang tyempo nga ako naman ang mag-give. te sa subong, kay wala pa ko wawart, hatagan ko lang anay sila sang paghigugma eh… kay siling gani sa kanta

no greater gift is there than love

nami feeling nga makabaton gift no? kapin pa nga wala ka man ga-expect nga may mabaton ka. kis-a sa sobra ko ka-excited kag kalipay, daw indi ko kabalo paano mag-react. one time, may naghatag sa akon sang cologne, nalipat ko magpasalamat, ginsabat ko pa nga

baw amo na gid ko na kabaho nga hatagan mo ko cologne? hehehe

kabatas ka da? syempre joke lang kay suod gid nga abyan… pero siling ko indi na ko liwat maghambal sang pareho sa ‘to.

anyway, back to pasalubong ni dan… may chocolate kag wallet o mini clutch bag(?)… uso ni kuno subong?

untitled-1.jpg

kag naghirit naman ko…

baw mayo gid, may sudlan na ko sang koteho sang lotto, sang akon mama^ kag anchohos…

oha, dalum nga tinaga^ ang anchohos no… isa sa duha ka hiligaynon words nga natun-an ko sa akon nga lola. ang isa ka word amo ang taburite. ano ang anchohos kag taburite? i-‘use in a sentence’ ko lang para ma-gets…

ahay, tigulang na gid ko ah. daw labo na gid mata ko, kinahanglan na mag gamit sang anchohos.

daw kag-ina pa man tindug mo, abi pungko di anay sa taburite.

balik sa pasalubong, may ginpa gwa man sya nga VS nga lotion para sa mga tsiks… kag gindahu nya ang isa sa akon kag magharakhak… nge, indi takun… utoy-utoy kadlaw ang duha ka mga ghels. pero ginbaton ko na lang eh… sin-o ang madis-ayri sa grasya… i-paskwa ko kay nanay… recycling sang christmas gift? hehehe… pati ah.

3 Tugon

  1. hoy, damo salamat sa pag hapit sa akon simple kag bag-o pa lang nga blog. kabay pa nga maghapit ka liwat bisan waay ka mapulot nga… ambot. Basta a…

    hoy, mayo man kay nakalabay ka di….

  2. Taburite? 😀

    huod, ang ginalingkuran mo bala. hehehe. baskug kag madalum nga tinaga^ no? hehehe

  3. baw ah, nakakadlaw gd ko d nga entry. kadamo na ko daan na-miss. t back to work nako, back to bloghopping eh. hehe. happy new year! 🙂

    tuloy ang ligaya sa blogosphere sa bag-ong tuig

Mag-iwan ng Tugon

