text scam

pagkatapos nga ginkulit ko sa akon cellphone sang taga-standard charter bank sa utang ni catherine arca nga indi ko kilala, may ara naman nga nagtalang nga text messages sa akon cellphone:

Maligayang bati pamaskong handog from central bank malate branch draw last. \11\12\2007 Simcard# haveWon. 2nd Prize Winner. Php650,000.00. Pls. Call me Now, i’m Atty. Armando G. Andaya NCR-DTI#7180 sir. 2007. SENDER.. CENTRAL BANK – +639266899420

gin-ignore ko. ahem, ano man… daw gina-insulto nyo akon kinaalam haw. abi pinuha nyo pa gid inyo obra. who knows, basi makagat ko sa inyo raket?

after one week, ari naman ang nabaton ko:

Maligayang bati! Your SIMCard # had won Php.780,000,00. 2nd prize winner, pamaskong pabonus Handog ng Phils. Cahrity Foundation draw last11/20/2007, to claim the prize, pls. call me now. I’m Bobby C. Lopez. (d’ auditor of phil’s. charity foundation.) NCR-DTI #4728 series of 2007. – +639274933071

pareho nga diskarte pero nagtext back ko di sa ulihi kung pwede ko sya tawgan. aba, ang tampuhaw, nagsabat nga pwede ko kuno ka-call. daw gusto ko na tani pasakayan kag bukingon sa ulihi, pero ngaa man abi usikan ko load ko para sa ila wala pulos nga modus. ahay, may mga tawo gid nga manugtonto ah.. kag gamiton pa ang esperitu sang paskwa.

aber, ano ang ginahimu sang natungdan nga ahensya sang gobyerno para matapna ini nga pagpanunto sa publiko. ano ang mahambal sang mga abyan ta sa DTI.

6 Tugon

  1. hahaha! Paano ka abi magdaog sa promo nga wala mo gin entrahan? Ano pa b kundi info dissemination. Ako gani makabaton man. Ginayawyaw ko ah. Ang budlay da kay prepaid man na ila ginagamit maski i-report sa NDI budlay gyapon mag trace. Unless planuhan gid ang entrapment. Baw daw seryoso bah. hehehe

    aba, entrapment… ano na sa hiligaynon? wehehe… utok-translator ko subong

  2. Huo man. Asta diri sa disyerto, gakalab-ot ang ila gaway.

    ah gle, grabe ba.

  3. Parehas gd ta nga mangaranon na tani kung tuod ni. Don Kwan na tawag ko dayon sa imo.

    amogerdz….

  4. though hindi ako nakakaintindi ng ilonggo eh nakakarelate ako.. kase ba naman nakatanggap na rin ako ng mga ganyang scam, nakakabuwisit lang isipin na kahit aware na ang nakararami sa mga ganyang pakulo eh ayaw pa rin nilang magsitigil, tanga ba sila? umisip naman sila ng bagong paraan! akala kila magagawa nilang tanga ang mga nate-text nila, sila nga ang mag mumukhang tanga. para sa kanila: PWE!!

  5. hehe..naganyan din poh ako..mga walang magawa sa buhay..

  6. just recieved a foolish txt message informing me of winning P680,000 frm handog pangkabuhayan. that’s foolishness! beware of this cel # 09074017303. i believe on the word of wisdom “What you sow is what you reap!” Di natutulog ang Diyos.

Mag-iwan ng Tugon

