pasok sa final three

may job interview ko kahapon. 2:30pm ang schedule, so tama gid nga mga ala-una ko mahalin sa balay. may pila pa ko ka training certificates nga iupod ko tani sa resume ko pero wala ko pa napa photocopy. apang medyo traffic eh, wala na time pag-abot ko sa city, te wala ko na lang na include. pag-abot ko sa office, tsakto gid nga alas dos y medya, kag ako ang pinaka-ulihi sa mga applicants. syempre, kay ako ang kulihot, sa apat kami nga naga hulat, ako ang ulihi i-interview.

paugat eh, magsig tamyaw lang sa akon sang mga former officemates. medyo touched gamay si thoto, tanan nga makakita sa akon, nag-wish gid good luck. aba, pati gani ang akon orig nga immediate supervisor (nga naghanas gid sang akon abilidad) kag subong amo na gid ang head sang office, nagtika^ man sa akon. pero bisan pa nga familiar na ko sa office, may gamay man gihapon nga kulba eh. hutik ko gani sa nagapungko sa reception table…

medyo kublaan ko haw, daw mamus-on ko…

utoy-utoy sya kadlaw ah. bal-an ko naman kuno kung diin ang CR.

pero pagsulod ko, nadula tanan nga kulba kay mga upod ko man gle sang una magpanyaga ang ma-interview sa akon. laban lang ngirit eh. kag pakot ko gid ang ila first question… kung ano na ang status sang akon application sa canada. ginsabat ko man eh, nga indi man sigurado nga maka-pasar ko sa interview sa canadian embassy, te testingan ko anay apply di.

enewei, sadya man interview ah. daw ga-istoryahanay lang kami. tawgan lang ko kuno nila.

kag kag-ina, gin-inform ko nila nga nadala ko sa top 3 nga ma-undergo psychological test. naglibog naman ulo ko… pano kung ako ang makuha… should i stay or should i go pa man gihapon? pero daw medyo labo man guro kay nag-apply man ang friend ko nga taga-didto mismo… for promotion na lang ang iya kung matabo.

sige lang, bahala na si batman.

3 Tugon

  1. 🙂 Congratulations, Bords.

    tani ako na ang bigateeeennn

  2. Yoodee. Goodluck lg liwat a. Indi lg nila mabasa ang iban mo nga blog mapasar mo gd na ang pysch test. Hehehe.

    may tama ka! hehehe… anay ka ako gle ang may tama…

  3. hahaha! korek gid si jinoe. pero indi bala isa ina sa criteria? ang dapat buangit ka para ka kasulod da? baw sensa gid la gid ko ka good luck sa imo. nawili ko abi sa tarsier ti la ko kabayad bill kundi bugto hinurangos sg pato. 😀

Mag-iwan ng Tugon

