pakabal sa pasukob

kabalan gid. wala gid gapanuto^. bisan kapila na maglantaw sang palagpat nga pinoy nga pelikula sige man gihapon. te kay holiday, naghinagaday naman nga maglantaw sang ‘pasukob’. as usual, pilit akon kadlaw sa tais na nga mga corny jokes. baw wala gid nila ginakalimtan man recycle sang plot ba.

directed by wenn deramas (ang nagdirect man sang ‘apat-dapat’). syempre, kung ang seiko film may ‘if its from seiko it must be good’, ang sine naman iya ni wenn deramas may ‘if its from wenn, it must have manding’. tingala lang kami nga daw present gid pirme si manding sa mga sine niya. ano ni sya trademark ni wenn deramas? kung sa label pa sang amon longganisa, daw barcode? sang una supporting cast lang, pero sa pasukob, aba, isa na sa mga leading man, sya na ang nobyo ni rufa mae. sya si dj durano, si manding sa teleserye nga ‘marina’ (yep, kailangan pa bang i-memorize ang ngalan sang director). hambal gani sang isa sa mga dabarkads,

wala na gid sila kuhaon nga iban? package deal na sang director. mas mahal ang talent fee sina kay in cash kag in kind.

talent fee in cash and in kind = movie projects

hmmmm… hisa^ lang ko kay leading man na sya. hehehe

anay ka, abi ko masulat ko parte sa ginlantaw namon nga pelikula. daw wala gid ko abi may ihambal sa ‘pasukob’. ‘sensya lang, ano abi kay kulang na lang tukoran ko mata ko sang toothpick para indi lang matulogan. kung wala lang ko nahuya sa mga friends umpisa pa lang tulog na ko pro. galing kay sa tawag bla nga bonding moments sa mga abyan. mas nagkadlaw pa ko sang istoryahanay namon sang nanyapon kami pagkatapos lantaw sine.

Mag-iwan ng Tugon

