sunday hitback: now and then (kag naglabay si kulas)

ahem, birthday ko gle sang biyernes. daw sang san-o lang sang una ko gintubuan sang…

buot.

daw sang san-o lang nga ako ang nagatawag tito kag manong, subong ako na ang ginatawag nga manong kag tito. daw sang san-o lang nga ako ang ginahanot, subong ako na ang naga-pangakig (sorry, buot si thoto, di kaya ang manghanot). sang san-o lang, ako ang naga-pangayo kwarta, subong wala na ko gapangayo kwarta… hehehe… konting tiis nay, kay kung maka kwarta ko may pang-tong its ka naman liwat.

para sa akon nga pagsukat gusto ko ire-post ang akon baby picture sang una:

now and then
originally posted last september 26, 2005

baby.jpg

dedication.jpg

mga pila na katuig nga ginatago ko ang baby picture ko sa wallet. ginpadala ni sang tatay ko sang una sa akon tiya. kag may dedication pa ha…

kung paano nakalab-ot liwat sa akon, wala na ko kadumdom… basta isa lang ang napamatud-an ko…cute gle ko halin pa sang una.

2 Tugon

  1. Picture mo? Eh pics kang girfrend mo? Diin?

  2. kabuot lang sa bata ba.. ti karon nga bahol ron, buot man eh! hehehe

Mag-iwan ng Tugon

