cap(b)log

kung may bagay man ko nga ginasuksok pirme, luwas sa akon panapton, ina wala na sang liwan kundi ang kalu^. damo klase sang kalu^, pero paborito ko nga suksukon ang baseball cap. halin pa sang elementary ko, gasuksok na ko sini. sang una gani, kuntsaba sa classmates ko nga dapat naka-kalu^ kami sa isa ka particular nga adlaw.

wala ko gid na kuha ang hilig ko nga magsuksok sini asta sa akon pagdaku. sari-sari na nga klase sang cap ang akon nga nagamit. pero ang rason gid pirme amo ang matabunan gamay ang akon nawung para indi ma-recognize sang fans, para sa proteksyon sa init kag hangin kung magsakay sa jeep. paaman na lang ang pang porma kay magsuksok ko sini iya ang peak ara gid pirme sa atubang, luwas na lang kung ara ko sa maniniyot mode kay dapat baliskadon para maka-lingling ko sang maayo sa camera.

for months, i’ve been using may gray san diego cap, pero subong lang gid nga adlaw, may naghatag sa akon sang bag-o nga kalu^.

p1010893.jpg

yudi, naabot nya ayhan nga lapit na lang birthday ko, nga ginhatagan nya ko sang pula nga cap? suksukon ko gid ini sa byernes, pramis.

Isang Tugon

  1. abyan salamat sa link. i owe you one. hehehe…am here in iloilo till saturday. basi gusto mo magpalibre…kay dyords.

    ay tuod ka? te san-o, sa sabado? ako tani ang mang libre pero tag-kiliwi^ gid subong.

Mag-iwan ng Tugon

