ang manuglingling

aga pa nag brown out. actually, halin pa kahapon sang hapon on and off ang kuryente. kag-ina, hana^ na ko nga mag check sang emails sang gulpi lang mapatay. te paugat eh. pangita ko sang obrahon sang matalupangdan ko ang teleskopyo.

aha! makapangli^li^ este lingling naman ko sini.  daw naham-ut gid ko na maghambal pangli^li^ ang taga-negros.  ngaa ayhan.

p1010889.jpg

aber… ano ang nasa dako pa roon…

p1010892.jpg

hay, abi ko may something new and interesting. san-o pa ko ni ya ka-opisina sa isa ka high-rise building man.

Isang Tugon

  1. nami gid sa imo mag kudak noh? bisan sa dalom sa telekopyo! musta to’?

    salamat sa compliment. kumusta ang public service?

Mag-iwan ng Tugon

