kumpletos recados

i want to travel around the world. i want to take photos. i want to take a formal course in cooking. i want to help. i want to meet old and new friends. i want to laugh. i want to talk.

mayo lang kay may nagpasalubong sang isa ka botelya sang multi-vitamins. pila na ni ka bulan sa aparador namon daw wala gid sang may nagdumdom nga magtumar. gin-check ko ang expiration date, 2009 pa. sa kaluoy ni Lord, pila na ka bulan ko nga inum, daw wala na ko gin trangkaso kag nagmasakit. tani ma-maintain ko ini.

in case may magpamangkot sa akon kung ano ang gusto ko nga pasalubong, i-suggest ko na lang ang multi-vitamins because

i want to be complete.

Isang Tugon

  1. Hahaha! pag dumadating din mga tita ko from states parati rin may multivitamins na pasalubong 🙂

    oh di ba, ok sya na pasalubong

Mag-iwan ng Tugon

