always samtang there to remind me

samtang nagahigop sang sabaw sang lomi:

jade: matapos na gle ang kokey no. princess sarah ang mabulos.
kwan: ah gle, sin-o bag-o nga princess sarah?
jade: si sharleen san pedro sang goin bulilit.
kwan: sus, kung icomparar kay camille prats sang una, daw indi sya angayan kay daw indi sya dugong bughaw.
jade: hahaha. ara man da kuno sa bag-o nga princess sarah, si charming , ang bata nga bakekang sa gma 7.
kwan: ah te sige ah, basta sya ang madala sa papel nga becky, ok na si sharleen bilang sarah.

samtang nagahulat sa wedding ni rex:

eda: oh, di ba para syang mukhang doll…
kwan: yep, chaka doll

samtang naga-videoke upod sa miga ni tiyay:

tiyay’s miga: hipos kamo anay… can you hear the drums fernando?

samtang nalipat ko kung sang san-o ni…

abyan: tsura nya daw santo no…
kwan: ano ang ibig mong sabihon? santo intiero?

3 Tugon

  1. haha. favorite line ko man na ang chaka doll. basta daw nainitan ko nga tawo tapos daw indi pa maispeling ang batasan, chaka doll tawag ko. hahaha.

  2. Hahaha, kataw-anan gid a.
    Abi mo, sang pagbasa ko sang doll jokes mo nadumduman ko man ang amon version sini:

    girl1: Baw, ka cute sang bata hu… daw baykuy (doll).
    girl2: Baykuy ka da… baykuy sang manughiwit naton!

    ahihihi (kadlaw ala-manughiwit)

  3. santo intiero a.k.a. sto. niño de cebu. hahaha

    hahaha. ikaw gle to ang upod ko nga abyan?

Mag-iwan ng Tugon

