do u hear what i hear?

merry christmas. oha, una ko greet ha. paskwa ko diin na? hehehe

less than 50 days na lang gle. nadumduman ko kay nakabati na ko sang christmas song sa naga-wangal nga radyo sang mga panday sa idalum (manug-abot si bossing, ginpa renovate ang balay nga gin-atake sang anay).

sa akon obserbasyon, amo ni ang top hits kung paskwa sa radyo:

  • give love on christmas day by the jackson 5 – nagapahanundum nga wala na sang mas valuable nga regalo sa paskwa kundi ang gugma. theme song sang isa ka gift-giving portion sa eat bulaga. dumduman ko sang una, antis pa nag-uso ang wish ko lang, galantaw ko ni sa eat bulaga. gasakit akon tutunlan sang pugong sang luha.
  • pasko na sinta ko by gary v. – themesong sang mga members sang SMP.

  • sana ngayong pasko by ariel rivera – alternate themesong sang SMP group.
  • christmas in our hearts by jose marie chan – sa high school pa ko sang una ni nga nag-hit. ginkanta sang pila ko ka mga classmates during one of the christmas parties. kay wala ka practice, nag sararamu^ ang mga lyrics. pero pawala lang sila, padayon ang performance. kering-keri.
  • ang pasko ay sumapit – included pirme sa repertoire sang mga bata nga naga-caroling nga may nagakalansing nga gin-palapad nga tansan.

anay ka. sin-o nakadumdum sang christmas hit sang universal motion dancers nga may lyrics nga

merry christmas.. from the umd… merry christmas… for the family

kag ngaa nadumduman ko pa ang lyrics.

Isang Tugon

  1. paskwa ko bords?
    Ang gina pangayo mo nga ambigram try ko ubra this month. Medyo budlay e. Kung pahigda ang text daw indi kaya. Kung pataas pwede. Teh, amo na paskwa ko sa imo e.

    naks, huya man ta ba. salamat gid. hehehe

Mag-iwan ng Tugon

