sunday hitback: hiyas sang kadagatan

kay pirme busy, talagsa na lang kami ga-kitaay sang mga friends. kung weekend si jade lang makita ko pirme magsimba. gani kung magkitaay gani, wala katapusan nga harikhik samtang ginahanduraw ang mga tawo nga nakaupod sang una.

one time nagpuli si rex, kag amo ni ang naistoryahan namon upod sang iban nga dabarkads:

hiyas sang kadagatan
originally posted last september 01, 2005

everytime mag balikbayan gani si rex, ga-overnight kami sa iya nga mansion… videoke kay mga singer ang halos tanan sa grupo… except me of course.. ako lang ang taga-pili sang kanta nga ila kantahon.

na-istoryahan man namon ang iban nga classmates…. baw, ang isa gid nga indi malipatan amo ang classmate namon… itago na lang naton sya sa ngalan nga ‘ms. gemstone’.. si ms gemstone medyo alanganon nga manggaranon sang una… syempre medyo bida sa school eh… may gin-istorya sya sang una kung kag pasimple nga nagbida si ms gemstone sang iya nga manggad:

“naglantaw ko sa colored tv namon.. natak-an ko kay daw boring ang show.. ginpatay ko na lang kag gin-on amon nga cassette…. nainitan ko, ti ginpa-andar ko ang amon electric fan… init man gihapon… nag-inom na lang ko sang cold nga tubig sa amon nga ref…”

daw abenson’s appliance center ang balay nila, mang….oha, bilib? isa lang ka pag-istorya na-mention tanan nila nga appliances sa balay….

Mag-iwan ng Tugon

