ginbutong sa katam-is

upod sang coconut bar, paborito ko nga dessert sang una ang butong-butong. ang tam-is nga dulce sa iloilo kag negros. butong-butong comes in various forms and shapes. diri sa iloilo, may ara nga daw palaba, nga daw baston ang tsura. tapos may ara man nga palaba pero gahigda. may ara nga tig-a kag may ara man nga daw medyo humok. pero ang pinaka-common nga shape ang pareho sini:

p1010820.jpg

ginkodakan ko anay antis ginkaon.

ang iban, may ginbubod nga lunga (sesame seed) as topping para may variety man. kag ang iban, ginabutangan pa gani sang gata para mas nanam. sang ga-eskwela pa ko sa elementary sa molo, ang lola sang classmate ko, naga-luto gid sini taga-hapon. kag actual ko nga nasaksihan ang pagbutong-butong sang mixture gamit ang kusog sang ginapamalhas nga abaga ni lola.

dugay na ko wala ka kaon sang butong-butong, amo na nga sang natabuan nga may nagbakal sa amon tiangge nakibot gid ko. amo na gid kamahal sang mga presyo sang balaklon nga ang tag-beinte singko sentimos sa isa ka bilog sang una, subong nahimo na nga pisos. hay, may edad na gid man ako. kung pwede ko lang mabutong pabalik ang tiyempo.

3 Tugon

  1. ay paborito ko man ni sng una…ang galibod ni sa amon nkatrisikad. pagkatapos gd na pirme panyaga.

  2. Ahay a! Ang paborito ko nga butong-butong. Kanami isud-an sa kan-on. O kundi man, panulsi. Upod na sila sang panutsa. Hehehehe. Dugay na man ko wala katilaw butong-butong. Last ko nagdala sina diri sa Phnom Penh sang 2002. Daku gid nga sala, kay pulboron na pag-abot diri!!

  3. janay ka, amo ning tam-is nga tig-a nga sakit sa ngipon kung kan-on? hehehe. kung amo ni xa, t namit gd galing kay kailinit kis-a kay gatapik sa ngipon. hehehe.

    baw, medyo obvious nga wala ka gawa gakaon sini. hahaha. sosi ka gid guro ay

Mag-iwan ng Tugon

