abyan

it’s just been five days, pero hidlaw na ko sa akon mga friends. diri ko daan ga-tambay sa ila apartment taga-gab-i. miss ko na si rachel, monica, phoebe, chandler, joey kag ross.

last december 2005, ginbakal ko ang complete season-10 sang tv show nga ‘friends’. abi sang tindera, i-regalo ko. huo, christmas gift ko sa kaugalingon ko. dugay na ko kabati nga mayo ni sya nga tv show pero wala gid ko tsansa sang una nga makalantaw sini kay wara tana cable tv sa uma.

gin-umpisahan ko lantaw sang january kag last week ko lang natapos ang final episode. approximately, 1 season per month.

normal_friends2.jpg

pareho sang tuod nga abyan, amat-amat ko kilala kag nahulugan sang buot samtang nagalantaw. bisan late ko na sila nakilala, lipay gid ko gihapon.

2 Tugon

  1. Season 9 lang nalantaw ko, Pre. Bay-i lang kay baklon ko na to ang Season 10 kun may time na ko.

    Bilib gid ko sa imo, ka-prolific gid ya sa imo. Diin ka gakuha ideas man? 😀

    hay, amo gid na guro kung tambay, halos tanan nga ideas madumduman. btw, may complete season 1-10 ang friends nga available sa pirated dvd stalls.

  2. Labay man akon, bag-o na gali ang address ko, Pre. Amo na ni , hu: http://simpliving.blogspot.com.

    Lihog lang da ilis sg link ko kun pisanan ka.

    Baw, nagmandar pa. 😀

    ayos a, na-islan ko ka na ang link

Mag-iwan ng Tugon

