howie’s best

i am a dvd collector… errr… pirated dvd collector. di ko kaya magbakal sang orig. ikaw man bi, mabakal ka gid sang mahal kung may barato lang man. indi man magpaulihi sa quality ang mga bootleg, so why should i spend more when some of them have special features like the originals.

i have every reason to smile these days. for the first time, i bought an original copy. i got the original dvd of ’10 years of howie severino’.

ari na sa akon mga kamot. bwahaha

cd.jpg

 

isa si howie sa mga contributors sa i-witness sang gma 7. baskug ni iya mga documentary nga kung makasustiner lang ko sang pulaw, galantaw gid ko basta iya obra ang i-feature sa i-witness. ten years na sya gle nga nagahimo documentary so as a celebration, gin-compile nya sa isa ka dvd ang 10 of his best documentaries. two weeks ago ko lang nabal-an sa iya nga blog nga nga may amo ni sya nga klase sang dvd kag available lang sa powerbooks sa metro manila. te bisan mahal kag sa manila pa naghalin, ginpangitaan ko gid paagi nga makakuha sang copy. maayo lang kay nagpalihog ko sa abyan ko nga si eda nga patigayunan nya ko nga mabaklan sang dvd. ginbaklan nya ko sang thursday

kag ginpadala nya dayon. sang sabado lang nag-abot, kag naumpisahan ko na lantaw. wala gid ko nangilin nga mag gasto kay NAMI gid man. definitely the best of howie. paano kanami? ang bata sa balay nga six years old, nawili gid lantaw.

nalantaw ko na ang lima:

  1. babalik na si ma’am (former teachers turned domestic helpers in hongkong finally come home to teach).
  2. pitong araw, pitong gabi (howie’s journey around luzon aboard assorted pinoy transport).
  3. from iraq with love (howie’s experience in iraq on the eve of the war).
  4. pantasya ng bayan (the search for the first darna movie).
  5. best friend (an illiterate old man and his dog travel in search of his little boy).

mayo gid tanan. nalantaw ko na ni sang una nga ginpakita sa tv ang first three docu kag so far, paborito ko ang number 2 kag 3. may lima pa ko nga lantawon. amat-amatan ko lang ni.

5 Tugon

  1. Hi Thoto.
    Baw, mayad ka pa may kopya ka na. Ako wala gid swerti dugay na ko pangita sina a. Ano pa gid ang iban nga docus nga sulod sa DVD?

    10-in-1 dvd. other docus are: Unggoy, biyaheng edsa, huling hala bira!, no story is worthdying for, and lolo ng san francisco. all by howie s.

  2. t, pwede nga burnan mo ko sina then baydan ta lang ka sang dvd kag courier? hahaha.

    gustohon ko man, wala ko galing dvd burner.

  3. Salamuch sa pagbili ng pinakauna mong orig na DVD! Malaking karangalan sa akin! ; )

  4. oha! sikat ka na abyan! hahaha..aton2 lang ni, abi pakopyaha ko sina. 😉

    nag-comment sya kay nag-comment man ko sa blog nya. hahaha. pahulamon ta ka para makalantaw ka. pero bahala ka na kung ano himuon mo

  5. waa.. nag post ng comment sa’yo si howie? lupet! ang mahal ng orig, noh? ‘laking bawas din sa allowance ko nung bumili ako ng kopya.

Mag-iwan ng Tugon

