sunday hitback: SMS – Sa Malip-ut nga Sabat

one year ago, amo ni trip namon ni doc riz sa text. wala shortcut kag misspelled sa amon messages ah. puro nga hiligaynon.

 

SMS – Sa Malip-ut nga Sabat

originally posted last October 19, 2006

gasakit akon tyan sa kaham-ut sang amon nga ginagamit nga language ni doc riz magtext. pagkadalum nga hiligaynon… daw sa mabatian mo lang sa radyo kag mabasaha sa numero uno nga magazine sa iloilo – ang yuhom. halimbawa:

“kwan, wala na ako sang tini-on para makipagkita sa imo sa subong. mahimo nga sa bwas na lang ako mahapit. amo na ako”

“kahapon samtang nagahulat kami sang salakyan sa una nga panalgan sang inyo balay bululngan, nakita ko ang kahagugma ni mang inasal.”

“”maayong aga, suod nga abyan. kamusta ang imo kaugalingon/kabuhi? hahaha! wala ko pa gid mahisayran ang presensya kag nawong sang kahagugma ni mang inasal.”

“ari, padayon nga nagapakigbato sa mga pagtilaw kag nagabaton sang mga bugay sang kabuhi. isa lang ang masiling ko sa kahagugma ni mang inasal – isa sya sa may maanyag nga nawong sa inyo balay bululngan…”

 

 

 

Isang Tugon

  1. pirti kadalom ba indi ko kahangop lols.

    pasayluha lang ako pero gusto ko man tani nga ipatpat sa imo ang buot namon ipaalinton.

Mag-iwan ng Tugon

