apat dapat palagpat

lantaw kami ‘apat dapat’ kahapon sa sm city. one week ago, nag-plano na nga apat man kami nga mag-abyanay ang malantaw. pero last minute, ang isa wala nag-upod. ang rason, indi sya kuno anad nga maghulat. dapugerz, dugay na bla nga maghulat nga nahambalan na sya namon nga gasakay na kami sa jeep kag angan-anganon nya kami sa waiting shed sa ila barrio. indi namon kontrolado ang salakyan kay nag commute lang kami, tapos nag-text na lang sya nga indi mag-upod kay wala na sya gana. ok lang, nawad-an man kami gana mag-upod sa iya. one month sya nga ban kag indi kabaton invitations sa mga gimiks.

te amo to naglantaw na kami. una ko nga kita sang trailer sa tv, siling ko karadlawan gid ni guro ay. bisan talagsa lang ko galantaw pinoy comedies, hambal ko malantaw gid ko. kapin pa kay nag-upod ang apat sa pinaka-karadlawan nga comedyana subong. naham-ut na ko sa pasayud pa lang, ano pa gid ayhan kung sine na gid.

ayhan?

sus, na-disappoint ko. gin-text ko si bestfriend rex tani para mapa-andaman nga indi na lang maglantaw, pero ulihi na kay ga-lantaw man to sya gle sa laguna. pareho ko, na-disappoint man sya. daw nadulaan naman ko gana sa pinoy comedies a. wala na lang ko tani nag-usik sang tyempo kag kwarta sa apat dapat.

kung familiar ka sa trailer, daw wala naman gid sang bag-o sa sine na gid iya mismo. sa pasayud pa lang kag sa ila mga promos ma-abot mo na ang istorya. wala na suspense… wala gid dating ang mga punchlines kay daw memorize mo na sa tv ads nila. kag ang ila mga patawa, ahay, tama ka corny. nugon sang pagsanib pwersa ni rufa mae, pokwang, candy kag eugene.

5 Tugon

  1. Tsk tsk…cge,indi na ko maglantaw sine..hhahaha…kaluoy man!waste of time…some pinoy movies always sucked. No wonder. 🙂

    huo, some lang. kay may mga pinoy films man nga nami

  2. ahay ah, ma-watch pa ko na tani sa dvd. t indi na lang eh. lamat sa pag-warn daan. hehe.

    give yourself a favor, dont watch it.

  3. hehehe…salamat abyan sa warning. hulaton ko na lng na magwa sa tv.

    indi ka bagay maglantaw sang cheap movies. namutikan mo man na, basta gani pelikula ni wenn deramas, ara dayon si deejay durano (a.k.a. manding sa marina). hmmm… pareho kita sang panagupnop?

  4. hmmm….dugay ko na na nga panagupnop abyan. well, you just confirmed it. hehehe

    hahaha. package deal si fafa manding

  5. siling ko gd daw… ang story pa lang daan indi na original. nano man ning mga movie projects nila subong man?

    hay, amo gid na guro kung daw halos nalantaw ta tanan. indi na basta-basta nga ma-amuse sang mga sine kapin pa kung gin-copya lang ang plot.

Mag-iwan ng Tugon

