wall desk paper top

a couple of weeks ago, banana tagged me to share what’s on my desktop. huya man ta, kay gin-tag ko man sya. te malut-malut lang eh a. so what’s the wall paper of mr. wallpaper:

untitled-1.jpg

ang amon nga desktop, wala liwan kundi ang picture sang sunset sa amon barrio nga ginkuha ko sang last year. oha, kuno abi daw sa diin gid, pero didto lang gle sa amon sa uma. taga-hapon, hobby ko na nga i-lagaw ang hinablos ko sa dalan nga natung-an sang amon barrio kag sa pihak nga barangay. amo ni ang area nga wala na mga balay, pihak kag pihak sang dalan mga talamnan lang. one time, daw kanami gid sang sunset haw kag natabuan man nga may dala ko nga camera, te wala na ginpadugay, kodak dayun eh samtang ara pa ang adlaw. mayo to ang nagamit ko nga camera kay ma-turn 360 degress ang view finder so daw wala gid ko nabudlayan bisan ang camera daw halos ara na gaduot sa duta kay kita ko man gihapon ang view.

kay daw medyo late na ni nga post, kag halos tanan na-tag naman. bisan sin-o na lang da ang gusto mag-tag a.

 

Isang Tugon

  1. Weeee at long laaaasst! Hehehe… Abi ko lipat ka na. Salamat bords, kanami guid ka wallpaper mo grabe miss ko na probinsiya ta 😦

    wala pa man ko nalipat ah. hehehe. salamat

Mag-iwan ng Tugon

