wrong number

so i got a new SIM for my cellphone. hay, nanugunan gid ko sang akon daan nga SIM. wala ko hawid sang numbers sang mga contacts ko. let’s start from the very beggining naman eh. daw wala man ko ka inom sang sunday, ngaa wala ko gid natalupangdan nga nahulog na gle sa bulsa ko ang telepono. indi pa to akon, ginhulam ko lang to sa manghod ko kay naguba akon unit a couple of months ago. kay nahadluk nga mahal akon baydan kung akon ipa-repair, gintago ko lang anay ang cellphone ko. pero napilitan ko nga ipakayo sang nabal-an ko nga daw indi ko na makita ang nawigit nga cellphone. ang ginbaydan ko, sus 80 pesos lang man. hinulsol akon ah.

anyways, para indi ako madula sa kahanginan, nagbakal ako bag-o nga SIM. nanumdom ko kung ano nga network ang akon gamiton. should i stay with globe o ma shift ko sa other networks. apang sa akon pagpanalawsaw, akon natalupangdan nga kadam-an sang akon mga abyan naka-globe, te nag desisyon na lang ko nga globe na lang liwat nga SIM.

may 50 free text ang new SIM so gingamit ko sa pag-inform sa mga friends nga nagbag-o na ko number. ang message ko:

 

kumusta, paki-save sang akon bag-o nga number. nagtabug ang akon cellphone sa sobra ko nga backdive sa baylehan kagab-i. pls. pass

syempre, gin-inform ko man ang mga friends online, basi bla gamiton akon daan nga number sa pagpanunto haw. na-temptar ko tani nga i-post online ang bag-o nga numero pero may nanawag sa akon kahapon. ginapangita si catherine c. rivas. sus, first call ko, wrong number pa. after 30 minutes, may nabaton ko nga text message halin sa number sa akon first caller:

 

ms. catherine c. rivas. arca of standard chartered bank. 4mally demands at least 1300. failure 2 comply shall compel us 2 4sure legal action. pls cal 67005565.

who the fuck is catherine rivas? kag tama ka professional magpanukot ang standard chartered bank ba. pwerte gwapo.

3 Tugon

  1. hala, pareho man gali ang standard chartered sa shitybank nga mga bastos ang mga gapanukot. mayo lang la pa ko utang sa ila. hahaha

    bastos gid eh. bisan nahambalan ko na nga wrong number nagtext pa sila gihapon.

  2. naham.ot gd ako sa mga sulat mo. sakit akon tyan sa kadlaw sa mga blogs mo..ambot kng ngaa ga kadlaw ko. hehehehe…tnx for stopping at my blogspot also! tc!

    salamat sa paghapit. basta nakapa-yuhom ko sa iban, lipay na ko na. pero advise ko, indi ka sagi kadlaw nga naga-isahanon ha. basi masal-an ka karon

  3. Bayari na ang utang mo ay!i prenda ang karbaw nga ara sa opisina!!hahha

Mag-iwan ng Tugon

