post my office

marie tagged me to post the pictures of my workplace:

this is where i spend my work days… most of the time… doing nothing. hehehe.

p1010788.JPG

p1010793.JPG

kung breaktime, pwede nga gwa lang ko sa pwertahan kag mag munimuni sa may balkon.

p1010790.JPG

p1010796.JPG

oha, very barriotic ang setting sang amon opisina. abi, ipakita man ang ang inyo office banana kag maldito.

5 Tugon

  1. Paksyet!!kanami sang office nyu!!tane amo man na tsura sang office namon ba…amon office wala ka na sang may makita nga iban kundi walls lang…himuon ko karon sa gabe bords ang tag..gabe pa b akon duty…ahehehehe…..sa diin ni sa?pwde ka apply da?hahhaa..

    sa uma amon office. paglantaw mo da sa balkonahe, kita ka da karbaw kag baka. subong damo da gapang garab palay kay tag-ani na. hehehe

  2. abaw..karabaw! kanabi kag ka presko ang imo workplace, daw di na kinanglan ang aircon. Imbitaha ma takon pag agto ko da ha?

    huod ah. wala gid man kami ga gamit aircon. mas presko ang hangin sa bukid.

  3. bordzzz hehe like ko ni tag game lols.. pero wal ako dala cam subong buwas ko kodakan opis namon ah hehe…

    grabe like ko opis niyo, labi na guid sa may balcon.. nice…

    hehehe. dira ko na gatindug kung ginalantaw ko akon mga obreros sa talamnan. hahaha. daw sa kapihu

  4. Boss nahimo ko na ang ginsugo mo!ahehhee..salamat sa ttaged…lantawa lang to akon ah.

    baw boss… daw agalon

  5. ang ganda ng view sa labas.

    thanks

Mag-iwan ng Tugon

