PAHIBALO

sa mga natungdan nga kaabyanan,

 

paki-erase ang naka-save nga number sa akon ngalan. ang akon cellphone nagtabug kag nadula sa sobra ko nga back dive sa baylehan kagab-i. joke. wala ko sang mahimo, ginpakayo ko ang daan nga telepono kag nagbakal bag-o nga SIM. gani, sugod subong pwede nyo na ako pasahan load sa bag-o nga numero. hehehe.

 

para sa inyo ihibalo.

 

kwan

4 Tugon

  1. na kay sige backdive..teh man…sapwan eh..hahaha…gabayle ka tsong?ako nagdako lang wala gd gabayle….gakadto lang pero ubra ko tawa sa mga hubog nga gasaot..ahhehee…..indi nyu gd ko mapasaot..amo na motto ko..haha

    pati ah. nawigit sa tricycle. asa pa ko? bakal na lang ko bag-o nga SIM eh. bisan gasakit buot ko nga wala ko kahawid sang numbers sang iban nga abyan.

  2. baw, din ka gaobra sbong? may esme na? hidlaw man ta sa imo ba. si dyords wala gapanapak. si botin buhi pa? hehe. musta dira amigo, maayo man nga malipayon ka.

    pikoy… long time no see but now sinaw. mayo kay nakahapit ka. ja ako gihapon sa tigbauan. gahulat ko visa for canada. pa-abroad ko anay antis mangasawa, mahal daan gatas kag diaper. musta na ihada namon da?

  3. ako man wala guid ko kabayle haha! nagalabay lang ko sa baylihan sang gamay ko mga 7 years old kay lapit plaza sa amon balay. labay ko to upod ko amon nga ido ngalan niya si “rambo”. ti damo hadlok eh. hehe..

    wu-sus, akala mo lang wala.. wala

  4. ano gani number mo part? lihog ko b butang. 😀

    hehehe. i text ko lang sa imo. kahapon lang daan, may nagtawag sa akon kag nagtext later… gapanukot sang bayad sa credit card kay catherine c. rivas. sino na sya ya? daw man bag-o SIM ko

Mag-iwan ng Tugon

