‘lamat gid

sang mga nagliligad nga mga bulan, wala gid ko ka-earn maayo. i decided to stop working so that i can pursue my dream of working abroad. surprisingly, bisan wala gawa kwarta, naka-survive man ko. nakakadto ko sa iban nga lugar kag nakabaton ko mga bagay nga wala ko nabakal sang naga-earn pa ko damu. huya^ na ko kay God… ok na sa akon kung ano ang ara lang sa akon, pero ginahatagan nya gid paagi para maka agum man ko blessings halin sa iban nga tawo. i may have nothing these days, but i am very grateful that i am surrounded with people who care about me.

  • friends, who are always there to support me. ano na lang akon social life kung wala kamo man. amo ni sila nga makapayuhom sa akon, every time mangamusta through text, chat o call. syempre, gaka-touch gid ko, nga bisan diin man kamo nga sulok sang kalibutan, madumduman nyo nga mag-get in touch. lipay na ko na nga wala gid kamo magkalipat sa inyo nabilin nga abyan diri sa pinas. nami gid daan pamatyag kung may upod ka sa pagkadlaw no. sus, bisan wala lang ta wawart, basta upod ta kamo sadya run ako.
  • relatives who are always there to help me. should i ask for more. bisan wala ko ginapangayo ginahatag nyo kis-a. ang ginadumdom ko lang sang una nga bagay, gina-offer nyo sa akon. ginapahulam forever, wala balik-balik a.
  • swerte ko may ara ko nga pamilya nga naga supporta sa akon. kung ako maka kwarta damo, unahon ko gid ni sila nga pagustohan. gamay na lang antos, kay maka bawi gid ko ‘ni sa ila.

hulat-hulat lang. kung si Charlotte pa sa charlotte’s web:

“Good things comes for those who wait.”

Isang Tugon

  1. Good Luck!

    ‘lamat

Mag-iwan ng Tugon

