sunday hitback: laputyak

makitaay kami sang mga former officemates ko today. ma-attend kami sa birthday party sang bata sang isa. speaking of party nadumduman ko dayon ang natabo sa akon sang nag-attend kami wedding party sang isa pa namon ka officemate. gani para sa subong nga sunday, ire-post ko liwat ang…

laputyak

originally posted last May 27, 2006

after 3 years, now it can be told – my most embarrassing and unforgettable experience sa iloilo supermart molo.

prologue (kag may prologue):

kasal ni dynes. kami lang ni spike ang representatives sang office. obvious gid nga mga daluk daluk. hehehe. wala huya huya ah, kami pa ang wala dala regalo kag daw kami pa guro ang damo gin-kaon. pag-abot ko sa balay, may fruit salad, bisan medyo busog na, nag-midnight snack pa ko isa ka serve.

after prologue:

early morning, on my way to the office, sakay sa taxi. sa may arevalo, i felt the earth move under my skin! omg, malain nga signos. pag-abot sa may asilo de molo gapalamalhas na ko nga daw bangkiling kadagku^. nanaug ko sa may caltex molo. direcho sa ila star mart. ask ang cashier kung diin nayon ila tissue. keep the change na lang basta itudlo nya lang kung diin nayon ila bathroom (coffee plus na ni sya subong). pagsulod sa cr, isa lang ila cubicle, locked pa. sus, gahiriyud na ko sa kasakit tyan. sari-sari na nga thoughts ang gina-entertain sang akon ulo: sirad-an ko cr kag maglatag sang papel sa salog? matungtong ko sa lababo? ano gid bla kuya. anay ka? open na ang iloilo supermart ah, try ko abi didto.

wala na ko kadumdom kung pano ko katabok, basta ang na-remember ko lang hinay hinay ko nagsaka sa ila stairs. abot tanaw ko na ang pwertahan sang banyo… patient, my dear… lapit na lang….pag-open ko..uy swerte wala gid tawo. sige… amat amat nga nagkadto sa isa ka cubicle. gaparanulom na panulukan ko. ara na…. gamay na lang.

KAG natabo ang indi dapat matabo. dungan pagbutong ko padalum sang akon underwear amo man paghulog sang lutik (fyi, one of my favorite sud-an, gin-mash nga kalabasa nga ginalakutan hipon)!. grrrr… daw nag-untat libot sang kalibutan. pagduko ko, nasalud gid sang brief ko ang pataw… may ga singgit nga tingog sa ulo ko…’ahay, wala na, wala na’. ano pa bi mahimo ko, ulihi na ang tanan. ang karadlawan pa, gulpi lang nag-ring ang cellphone ko, halin sa office, namangkot kung diin na ko kuno? sabat ko, gasakay na ko sa jeep… jeep ka da. ari pa ko di sa trono gapanumdom how to dispose this shit. grrrrr…. patawara lang ko sang brief ko pero upod sya nga ginputos sa plastic direcho sa basurahan. pasimple lang ko kuno abi.

epilogue:

pabalik kami sa guimbal upod si officemate, kay ginkayo pa ang highway damo lubak lubak, na-labugay ang tyan ni officemate.. iya naman turn magpungko sa trono. kag indi lang basta basta nga trono. trono sa opisina ni mayor torres sa municipyo sang tigbauan. wala sya kapugong, ginpahapit nya sa municipyo, patay huya^ nga namangkot sa mga staff kung pwede kagamit CR… pa gwa nya sa kasilyas, gulpi nag-ring iya cellphone, si ma’am gina-monitor kung diin na kami. wala nya bala ginsabat nga..

ari pa kami sa municipyo sang tigbauan kay namus-on ko.

nagtululokay ang mga empleyado sa opisina ni mayor. dead ma lang ko. kapin pa nga taga-tigbauan gid takon.

gin-karma kami nga duha. hehehe


3 Tugon

  1. wahaha…man si toto spike sometimes ah…indi gid kdatago. nagakaray-a pa na siguru … burubhay lang, rugya pa tamon sa tigbauan…guru nakalamhu man si madam.

    burubay… honest daan si toto spike

  2. whahahahahahaha…………….laputyak gid e……gapuswak guro ay

    gani, pero mas astig tani kung slow mo

  3. ano gani laputyak ah? sensya kay nalimtan ko na iban nga term.

Mag-iwan ng Tugon

