confession of a nail-biter

bag-o lang ko kapang-utod kuko.

p1010772.JPG

oha, daw iya sang amo^ no… nga may daw black-eye sa kilid. hehehe

i am used to having short finger nails. indi pareho sang migo ko nga may laba nga kuko sa kumalingking, kag sang ginpamangkot namon ngaa ginpa-laba^ nya, para kuno manglimpyo sang ilong nya.

hobby ko na ang magpang-utod kuko taga-semana. pero may bisyo ko sang una sang sa high school ako. akon ngipon ang gina-gamit ko nga nailcutter.

according sa wikipedia, 44% kuno sang adolescents, naga-nail-bite nga may medical name nga chronic oncophagia. sari-sari ang causes sang kagat kuko. kag sari-sari man ang treatment.

ambot bored lang gid guro sang una nga kis-a unconciously sige tana akon kagat sang kuko. may time gid gani nga nag dugo kay sa sobra na kalip-ot. kis-a bisan sa atubang sang iban nga tawo sige takon ngatngat sang tudlo^. hay mayo lang kay na-overcome ko ‘to. pano ko gani napa-untat man?

errr… gingamit ko ang akon kamot sa iban nga bagay… kag di hamak nga nakapalipay gid sa akon… amo ni guro nga gina kibulan ko ay…

Isang Tugon

  1. amo to sya ang ginagamitan mo sg wala nga kamot? hehehe

    huod, hahaha…

Mag-iwan ng Tugon

