my best friend’s wedding after the wedding

sa pagpadayon sang my best friend’s wedding…

amo to eh, didto kami nag-ilis sa hotel lapit sa caleruega. baw, kanami gid sang hotel, overlooking sa may golf course. mas tugnaw pa sa gwa sang sa naka-aircon nga room, dugay-dugay lang nga naga-ambon nga now you see it, now you dont. syempre, nagpakuha ko stolen shot. medyo naga-ulan so daw indi nami mag-gwa. kuntento na lang amon mata magtulok sa balkonahe.

pagkatapos sang kasal, nagpuli ang mga abyan. ako iya, nabilin upod sang family ni rex kay the next day pa amon flight pabalik sa iloilo. aba, wala naman ko nahuya ah, kay wala man sila gapng-iban iban… first time ko nga naging ka-pamilya, kay orig nga kapuso ako. we spent the rest of the day at tagaytay, nanyaga kami sa leslie’s nga may da best nga bulalo. dapugers, daw wala na space akon tyan. may fried tilapya, inasal nga manok, sinugba nga baboy, kinilaw nga mangga, ang pinaka namit nga leche flan, kag iban pa nga indi ko na madumduman sa kabusog. syempre indi madula ang picture taking. ginhingalitan ang wala natuman nga obrahon sang adlaw sang kasal.

pagkatapos sang panyaga, nag direcho kami sa formerly known as palace in the sky ni marcos nga ginhimo na nga people park in the sky. baw, mayo gid ang view. halos kalabanan gle nga ngalan sang resort sa tagaytay may view gid no! didto halos kita tanan. damo na to gle high class nga subdivisions. syempre kodakhir kodakder ang obra ni thoto. baw, mayo gid nga experience. busog na sa tyan, busog pa sa mata. wala ko sang mareklamo.

 

 

Mag-iwan ng Tugon

