walang tulogan sa 76

 

subong amon flight pa-manila para sa kasal ni rex sa sunday. indi ko anay magpadugay kay kinahanglan temprano pa kami sa bag-o bukas nga iloilo airport. mayo tani kung ari pa di sa mandurriao kay pwede makapa-buraw sa tulog. gakabalaka ako, basi bla dagaton ako sa eroplano haw. hehehe. imnan ta bla bonamine. hulamon ko ang white flower ni nanay basi maglipong-lipong ko sa sulod eroplano kag indi ko mapunggan magsuka.

may experience ako sang una sa suka. actually indi ako ang nagsuka kay indi man ko iya dalagaton.

gin-invite kami sang classmate ko nga taga-antique nga mang bisperas sa ila fiesta para magkaon dinuguan. syempre, indi pa uso sang una ang L300 van sang susie star tours. ang amon ginsakyan halin sa eskwelahan, ang dumaan nga bus sang 76 liners nga you have to butong-butong the nylon higot para mag-tunog ang buzzer nga ibig sabihon may manaug. anyways, daw ok man amon pagpanakayon, natulogan pa gani ang isa ko ka classmate nga may pagka-sosyal nga ginprefer gid nga magpungko sa kilid bintana. sang manaug na kami tingala namon nga damo sya ya mumho sang kan-on sa nahung. ahay, sa kadimalason nya, may nagsuka gle sa atubang nga pulongkuan kag nasamal nya gid ang pamahaw ni nonoy. sa kaugot iya nga. kag sa kaham-ot namon. pagbalik namon pa-iloilo, sa tunga na sya nagpungko kag bugtaw asta naka-abot kami sa miag-ao.

2 Tugon

  1. baw…damo gd ako nahidumduman sa 76 liners na ina.

    hahaha. parte na ina sang akon university life sa miag-ao, dira man ko daan gasakay sang una

  2. part dumduman ko gid sg una pagpa alimodian namon. baw si tiyay sa unahan nag dupla sg iya mama sa bintana sg jeep. sa kalinte! nasamal gid sg sleeves sg t-shirt ko. daw indi ka man kapangakig kay man tigulang. gin ugtom ko na lng akon kaugot.

    aba, mabuot si nene. mayo nakapugong ka kag wala mo ginsuloksulok

Mag-iwan ng Tugon

