kumain ka ng malunggay… pampahaba ng buhay

 

 

indi ko gle dapat pag i-consider ang balunggay/malunggay as my least favorite vegetable.

according sa research nga gin-conduct sang bureau of plant industry, ang balunggay nagapa-taas sang sperm count sang mga lalaki. isa lang ini sa benepisyo nga makuha mo sa pagkaon balunggay.

 

malunggayinsert.jpg

 

ang balunggay manggaranon kuno sa vitamins C and A, iron, kag high density lipoprotein o good cholesterol. kung sa mga mal-am pa, ang manghud nga dahon pwede kuno pampurga, samtang ang ugat pwede sa sorethroat kag pa-os. ang ginpabukalan nga dahon, pangpa damo gatas sang iloy, ang liso pwede ibulong sa rayuma. sa akon iya ekperensya nga nadumduman, kung mapilasan ko sang una, gapuksi si nanay sang dahon, pukpokon sang bato kag pugaon sa akon pilas. tapos, may mga kaingod kami pag-uso sore eyes, gina impon nila ang duga sang dahon sa gatas sang nanay kag ipatulo sa naga pula nga mata. ambot kung may alibyo man ah.

 

pero ano pa man, dapat mag kaon na ko gle liwat sang balunggay.

11 Tugon

  1. abaw, kung amo na ti, kaon man ako kang balunggay. basta para sperm, kaon gid ako. hehe. pero daw nagahigku-an man ako sa balunggay nga baligya di sa cebu. indi bala ko bala masiguro kung diin halin, kung sin-u sin-u lang man ang naghikap. ay basi malagsik ang sperm ko, pero magsakit pod ang busong, abaw.. hehehe

  2. batang buotan: abi pagtanom balunggay sa kudal ninyo kay kadali sina magtubo. ugaling magkaon ka sina dapat may dala ka gid espiyo kay basi sige ka lng ngirit nga may balunggay pa imo ngipon. hehehe

  3. Sa bahay namin sa probinsiya, sinisipag ako bigla pag nakakita ng malunggay. ewan ko ba, gusto ko lang siya himayin pero pag niluto na at hinalo sa sabaw ayoko naman kainin.

  4. mabuhay ang malunggay!, nanghihingi pa nga ako sa kapitbahay namin noon ng malunggay para ihalo sa sabaw, kaya lang dito sa bago kong lugar wala ng malunggay e.

    xiao!

  5. wat diseases or illness that can cure with the use of malunggay???????

    pakicheck ang nakalink sa post ko!!!!!!!

  6. Hi, if you are interested in Moringa Oleifera (Malunggay) product just contact me:

    MORINGA LEAVES CAPSULE
    – UTI, ulcer, anti oxidant, anti cholesterol, strengthen immune system, normalize blood pressure, improves digestion, normalize blood sugar

    MORINGA ROOTS CAPSULE
    drowsy, epileptic, gout, diabetic, kidney stone,
    dellirium, fatty liver, cough, skin infection, asthma, purgative, hysteria, lumbago, nervous debility, rheumatism, spleen enlarge, ENDURANCE for men
    & women

    MORINGA ICED TEA – JUICE
    MORINGA COFFEE
    Moringa SOAP

    Moringa soap is a skin moisturizing soap that rich in Vitamin A, Vitamin C that whitens the skin and unsaturated fatty acids that keep skin soft even softer. The natural blend of moringa oleifera extract and dried leaves contains more protein which gives as an extra luxurious lather and makes the soap glide onto skin better. Daily use will help encourage healthier looking, young and radiant skin.

    BFAD Licensed no: RDI-MM-FW-3316

    Thanks,
    Jake Natividad
    contact no: 09284797409 / 09226655613

    aba, may nagpatalastas sa blog ko

  7. Suportahan ang sariling atin! Introducing — Malunggay Soap! Visit us at: http://malunggaysoap.blogspot.com/ Email: malunggaysoap@gmail.com Looking for wholesale buyers. Malunggay Soap – Gawa ng Pinoy para sa Pinoy!

  8. nais ko sanang masubukan ang malunggay capsule o tea saan ba pwedeng makabili. i’m from zambales

  9. so hard to understand the language…hovv i vvish it is vvritten in English.

  10. ma comment mn ko ahH…
    karay-a gD tKun.
    naMi gid mN ang baLunggaY dUro benepisyo kG bsan wla kwarta mkakaon kw gd, ngayO ka lng sa tUpaD blay solve run.
    mura dPat tNan kta mkakaOn balungGay.
    “balungGay iS da bEst”

Mag-iwan ng Tugon

