‘nag-aalaga ka ng ahas na tutuklaw sa iyo…’

pagpuli ko kag-ina sang udto, gakinagula sa amon kasilingan. si pre vic, naga singitan nga may magkal kuno sa sulod sang pusog nga iya ginkuha sa kawayanan. ginbutangan nya tabon ang punta kag punta para indi ka gwa. nagtiriripun kami nga mga uzi… pagbuka^ sang kawayan, tuod gid man may ara nga baby magkal… sus amo ni ang klase sang man-og nga pwede magdaku kag maglaba as long as 15 ft. wala nila ginpatay (dapat lang kay i-report ko gid sila sa DENR, hehe) , himuon kuno nila nga pet. indi gusto ang iban kay basi kuno makabuhi kag kaunon pa ang ila mga pet nga manok nga inugbulang.

for years, i tried to raise a couple of animals as pets. ugaling daw wala gid ko swerte sa paghupot sang sapat sang una. gintestingan ko ang love birds, ahay mga suplado kag suplada gina hulog nila ila itlog. tapos, try man ko japanese spitz… si kwan (huo, ido sang una si kwan)… sus, arisgado nga pagka-ayam. galumpat sya iya sa balay nya… napi-ang, asta pagka ulihi nagluya nga nagluya… the night before sya napatay, sa sulod balay sya nagtulog… didto na lang namon nasapwan sa idalum sang katre nga wala na sang kabuhi. hay, tsakto gid ang hambal sa commercial sa tv – ang pagsagod sang baboy indi basta basta. kinahanglan gid TLC…

sa subong amo ni ang akon mga hinuptanan:

p1010649.jpg

ang akon mga teenage mutant ninja bao… apat ni sila sang una, si raphael, leonardo, si donatello, si michael angelo. si michael angelo ang pinaka-cute… daw pareho lang ni ka-gamay hu…

babymapturtleinhand.png

tama ka cute nga one time ginsulod ko sa bulsa kag gindala ko sa office. didto sya sa lababo nagtambay. apang ginkidnap si mike eh… isa ka adlaw, nagbisita akon tiya. nagmuno sya nga namian kuno ang iya apo sang turtles, kag namangkot sya kung ara pa kuno akon gamay nga bao… siling ko huo… tapos nabugtawan ko na lang wala na…gindala na nya gle sa negros ang paborito ko. daw ma-maoy ko kag. kung sin-o pa ang ginapasulabi ko amo pa ang gintripan nila nga kuhaon.

anyways, mayo ni nga mga pets kay wala problema, more than five years na sila sa akon pero daw amo man gihapon ah. butangan mo lang na tangkong kung aga, solve na sila. wala gid gamo nga mga sapat ah… pareho sang ila agalon.

3 Tugon

  1. Namit na adobohon.

    Joke! 😆

  2. ewww…ka icky man na part man!

  3. ok lang tana ang bao pero kung man-og, abaw, daw indi gid ko katurog. basi mangagat bala..

Mag-iwan ng Tugon

