student enemy number 1 to 5

pagsimba ko kag-ina, may naglabay sa akon atubang sang naga-umpisa na misa… anay ka…. familiar tsura sang babae sa akon…

kun-an gid mo… ang maestra ko sang una sa communication arts sa college. isa ni sya nga naka lista sa akon hate list (teacher edition) who includes:

1. mrs. agbayani – ang teacher nga na-mention sa babaw. ang una teacher ko nga naghatag grade nga 3 sa akon. (hay, na-unsyami ang akon plano nga maging college scholar man lang… pero ayos naman ang tres sa UP…) . suya ko sa iya kay pirme lang gakapot sang classcards. gina record nya dayon insigida sa classcard ang grade mo sa recitation. intimidating ang dating… heart-shaped ang korte sang hairline, pareho sang crush nya nga si steven seagal…

2. mr. l. t. – teacher ko sang 2nd year high school. ginhimo kami janitor kis-a. ma-isipon si sir… required kami nga magproduce sang pila ka tumpok nga hilamon. indi ko gid na malipatan nga kung kis-a magtupaday kami sa tricycle, wala ko gasapak sa iya. madumot si thoto...

3. mrs. l. e. – adviser ko sang 1st year high school. hay, mahilig mag bida sang mga bata nya kung mag lecture sa amon. pagka kita ko sang mga bata nya.. na dis appoint ko.

4. mr. a. c. – ang amon commandant sa CAT sang 4th year HS. pagka damak nga mal-am… ga lecture gulpi lang manupla sang iya badlu^ sa bintana.

5. mr. j.r. – industrial arts teacher sang 3rd year HS. ginpabudlayan kami obra plant holder, lamp shade kag bamboo chair. dapuga, nasalugsugan man paa ko sang panipis sang kawayan.

2 Tugon

  1. hala, ka realte ko sa imo mga descriptions about sa nga teachers sang highschool ko..pro la ko na maabutan c mr. a.c. and ginlubong na xa kunu according sa balita..

    hala, isa lang kita ka alma matter… ahay nagpahuway na gle si sir a.

  2. ka relate gali..hehehe..wrong spelling.

    hahaha… kitaay lang ta sa homecoming next year

Mag-iwan ng Tugon

