palitik

sang pagpuli sang tito ko sang last january, nagdala sya sang napulo gid guro ka libro nga daw parareho ang cover. tingala ko nga daw pirme lang ni sya gapalibog kung makaptan nya na ang libro… kis-a bilog pa nga hapon nga paugat iya.

kag-ina, nakita ko ang isa ka copy sang libro… ano ja… gin-buksan ko… ah ok… sodoko puzzle…

according to wikipedia:

sodoko is a logic-based number placement puzzle. The objective is to fill a 9×9 grid so that each column, each row, and each of the nine 3×3 boxes (also called blocks or regions) contains the digits from 1 to 9. The puzzle setter provides a partially completed grid. The general way to solve the problem is when you insert a new number it should be unique in that particular region(blocks) and also in that particular row and column

250px-sudoku-by-l2g-20050714svg.png

baw, gintestingnan ko solve ang isa ka easy grid. sus, daw magwa man dugo sa ilong ko sang solve ba. sobra man guro isa ka oras akon palitik kag ma-solve ko. nagsala pa ko. pero astig nga puzzle ah. pwede mahampang kung ikaw ay na bo-bore, nalolongkot at walang makaosap.

5 Tugon

  1. Sa cellphone ako ya gahampang sini kun nagapauhin ako. Hhhmmmmpppp… 😀

    Una ko nga attempt sa “easy”, 11 minutes.

    gin-testingan ko gani liwat.. puga, budlay man gihapon. kinahanglan gid mag concentrate

    Galing gin-usar ko ang “hint” feature nya. 😀

  2. “Nagapamuhin” gali buot ko silingon, ah. 😉

  3. every time mag travel ko sa US of A sakay sa AA para hindi ma bored sa flight amo na ang ginpalibugan ko pirme,may magazine w/ free soduko:-) kuno abi daw sagad gid. pero sakit ulo ko ka solve.

  4. Baw na-addict man ko ni sang una. Almost daily naga-download ko sa internet sg bago nga puzzle. Guin tak-an man ko sang ulihi a.

    Ari ho. Kung wala ka pa natak-an. Hinay-hinay lang bords ha. http://www.sudoku.org.uk/daily.asp

  5. kita ko ni pirme sa PM nga newspaper…may ari mn ni nga game n watch nga style….

Mag-iwan ng Tugon

