ang sampat sa nutribun, kag iban pa

nalipat ko kag-ina magbalon fita biscuit para sa akon nga morning snack. ngaa fita? ga-baka sakali nga masugata ko man ang tigulang nga gapanghatag kotse baylo sang isa ka fita…

sa akon nga kagutom, gadamgo na ko sang akon paborito nga pagkaon kung recess sang elementary… ang manamit nga nutribun kag paresan sang arroz caldo nga wala manok pero may balunggay. baw sampat gid. balhas ko akon nga daw bangkiling kag. padalundunan lang sang tubig, solve na ko na. hay nahidlaw man ta sa nutribun ba. bisan damo ka lang to makita nga sapat-sapat sa sulod sang tinapay pero sigurado gid nga makapa busog sa mga pareho sa akon.

ano pa ang iban nga sampat nga kumbinasyon:

  • tinanok nga hilaw nga sab-a nga saging iduon sa ginamos o tinabal
  • fishball padalundunan sang sago-gulaman
  • ibos, hinog nga paho kag lapuyot nga tsokolate
  • mainit nga kan-on samuan sang toyo kag gamay nga mantika
  • bangkiling kag lumboy iluguon sa asin
  • pinirito nga uga, sinamak kag mainit nga kan-on
  • kan-on kag pinamalhan nga isda kag laswa
  • royal true-orange, skyflakes kag hilanat

2 Tugon

  1. Sus..gina palaway laway mo lng ako hehehe.. ahh bangkiling kg lumboy nga may asin kag tanan nga gin lista mo namit!

    link away 🙂

  2. sampat gid ang blog mo! nagakadlaw ako kag daw kahibion man (as i read your posts). ano abi ginamingaw na ko sa amon, sa pagbasa ko lang daw mabati-an ko ang hinambalan sa nanay titang ko (aunt). ilonggo gid bala. ay, pwede damag, patay na siya. this reminds me of my good old days.. thanks

    salamat. nami-a man di ay blog mo. ganahon man lagi ko magbasa bisaya

Mag-iwan ng Tugon

