bulaklakan

baw… sign guro ang alibangbang kag-ina. tapos panyaga, naghinagaday ang mga upod ko nga makadto kami kuno sa pihak baryo sang parara para mangbakal sang bulak. gusto nila i-landscape ang lawn nga gintubuan na sang hilamon…

upod man ko eh

… maniniyot ka bay… tripan ta naman mga bulak ah… sari-sari nga bulak…

p1010629.jpg

p1010635.jpg

p1010636.jpg

p1010637.jpg

 

 

sang papuli na kami, may nakita naman ko liwat nga paru-parung bukid na lilipad-lipad…

p1010653.jpg

3 Tugon

  1. nami sang kwa ba….nami idisplay.

  2. nami gle tigbauan. damu bulak. keep blogging. Salamat sa pagcomment.

  3. wow good shot , mamasyal ko da sa inyo kon magbakasyon ko ahhhhh hehehe

    oks a, galing wala na ko didto.hahaha

Mag-iwan ng Tugon

