sabadista

its 15 minutes past five… ngaa wala pa nag-umpisa ang misa haw. sa pila ka tuig ko nga simba kung sabado, daw subong pa lang na-late si father haw.

isa ako ka sabadista. anticipated mass takon ga-simba kung sabado. mas tawhay, gamay tawo. galikaw na gid ko iya, basi dumogon naman ko sang mga fans. hahaha… feeling celebrity.

sobra na guro 15 years nga amo ni ang schedule ko. sang una, medyo erehes ako. member sang KBL. kasal-bunyag-lubong.

nagbag-o ina tanan sang maging member ako sang isa ka…errr… indi mapatihan apang matuod… religious organization sa eskwelahan… gin-recruit ko sang mga classmates… every prayer meeting, imbes nga present ang ihambal mo kung mag roll-call, dapat magsabat ka nga ‘Ave Maria’… sister namon ang amon teacher sa physics, si sister rosemary (nga nagpahuway na nga dayon, bless her soul)… part sang amon nga pagka member ang mag-simba at least once a week kag mag-obra sang good deeds nga dapat namon i-report sa amon nga weekly meeting.

so i started going to church… just because that was expected of us… sa tuod lang, ga-simba lang ko sang una pero wala gid ko ga-concentrate… sometimes, ma-istorya pa na kami sa likod sang mga classmates ko, kag kung may mag tig-ik gani sa choir, ginapungan lang ang karadlawon. tapos balikdon na kami sang tigulang nga beata kag tulokon sang masakit. (incidentally, amo man ni nga tigulang ang na-meet ni classmate rex sa states last year… ang tigulang, nag bisita sa iya bata kag si rex didto na ga-obra. didto pa nila na discover nga parientehanay lang man gle sila.)

pero sa padayun ko nga simba taga-semana, natun-an ko nga ma-appreciate the mass. sus, once a week lang ta ka kadto sa simbahan so dapat medyo formal man gamay.

sang una, domingo sang hapon ko ga-simba. ugaling kay damo tawo… indi ko ka -concentrate. kung sabado, gamay ang tumuloo nga ga-attend misa. sa halos taga-semana ko nga simba, halos kilala ko na tsura sang mga church goers. ang choir naglibag na kag nag nami, ara man ko gihapon gasimba. kabay pa basta ari lang ko di sa amon banwa, indi ko mag-untat simba. daw indi na kumpleto ang semana kung indi ko kadto sa simbahan kung sabado eh.

Mag-iwan ng Tugon

