in-agi nga istorya

what is wrong on this picture…

sworn_statement_1972b.jpg

kung tulokon mo daw wala man gid…

actually, sa akon lang daw may sala gid… pero indi ang ginsulat ko ha…

ang gina-mean ko ang penmanship ko… daw kinurisan sang manok kag damo ga-hambal nga ang agi ko daw iya sang left-handed nga tawo. kay imbes nga sa right mag hilay, nagpa-wala iya.

pero sa pagkamatuod, tuo ang ginagamit ko magsulat.

p1010619jpg1.jpg

indi na ko kadumdom kung ano grade ko nag-start amo nang pagsulat pero daw budlay na liwaton eh. sometimes, i suspect that i was supposed to be a leftist, este lefty… i use my left hand on some specific tasks… kay kung mag kaon ko kinamot wala ang nagadapal sang kan-on. sang una bisan gani mag-uyat kubyertos wala man, pero sang medyo nakapanilag na, ginpilit nga tuo na ang magkapot sang kutsara… wala ang ginagamit ko kung mag-uyat ko sang sundang.. sige na lang gani… huo, left hand man ang makapa-lipay sa kay kwan… hahaha

pero sa iban nga obra, right hand man ang ginagamit ko ah.. may term na sa english eh… cross-dominance

my former supervisor, guessed my personality based on my handwriting…

i write letters in a slant direction – i’m shy and not comfortable with people

i write with some letters connected, and others not – imaginative and depends on intuition

i write with pressure (nga pwede mo na mabasa ang marka sa dasun nga page) – forceful (?)…

kag daw tsakto sya… medyo tuod gid man… except for being forceful, kay i am only being forceful to myself but not to other people.

mayo man ni guro nga raket ang pagbasa handwriting no… pwede ka kumpetensya sa kay manang bola… o indi gani may pagka-csi… i-analyze ang penmanship scientifically to detect forgery… hmmm… promising career! basi ako na ang makapamatuod kung sin-o ang nagpirma as jose pidal….

anay ka, matuon ko bla graphology… basi pwede ta pa ni kuhaan bugas-bugas sa ulihi…

2 Tugon

  1. huo, left hand man ang makapa-lipay sa kay kwan<<wahahaha…tuod ka part? 🙂

    hahaha, hirama lang ang wala ko nga palad next time magkitaay ta… basi may kibol na

  2. that was funny, makahilidlaw makabasa ilonggo nga entry.. lingaw gid ko.. wahehe

    masyar-masyar lang di a.

Mag-iwan ng Tugon

