my name is kwan

people call me by lots of names. may ara nga yudip*ta, linti, bulay-ug… pati ka na ah…

the complete name is john earl. ginpa pangalan sang isa ko ka tiya. pagka bati sang lolo.. nagreact… daw ngalan kuno sang ayam. te sang nagbata ang tiya, payback time.. wala sya kapamalibad nga ako ang mapili sang ngalan sang iya kamagulangan nga bata. kay uso sang una ang flor de luna, kag natabuan nga may bag-o nga manghod si flor kag rene boy…. gin suggest ko ang ngalan nga jay-r… sa sobra ka bata sang akon pinsar wala ko ka-intiende nga ang jay-ar is a nickname for junior… hala, ginpa register ni tiyay.. subong si jay-r, isa na ka pulis nga na-assign sa bakyas sa bacolod.

sa nasiling ko na, damo lang ko ngalan:

toto (pero mas prefer ko ang thoto with h… hehehe) – ang tawag sa akon sa balay.. ang angga^ sang mga kapamilya. kung may timbang ko sa ulihi, amo man na ang ipatawag ko sa akon para kuno abi daw haciendero kung pamatian.

butch – wala ko kabalo kun ngaa ang ginpa nickname sa akon butch. ambot, basi may nag protesta sang una sa akon nga first name kay gusto sang isa pa ka ngalan… kag para ma settle, na desisyunan nga ang ipa-hayo^ sa akon butch para fair. sa amo ni nga ngalan ko kilala sang mga kasilingan kag kasimaryo. pamangkuta sila kung kilala nila si J.E., daw indi pa guro sila sigurado pero kung butch.. kilala dayon eh… kay duha lang man kami di sa baryo ang may ngalan nga ina. ang isa ka butch, ato man sa manila, so therefore i conclude nga solo ko na nga ngalan subong sa amon.

ang akon nga pinalangga nga lola nga nagtaliwan lang sang mayo, may modified version sang hayo^ ko…. imbes nga butch, tawag nya ya sa akon’butchicoy’… oha, daw musika sa akon dalunggan.. kapin pa kung tawgon nya ko nga…

butchicoy, dali di anay… inum ka coca (coke)?

apeng – from the famous comedian apeng daldal… may isa lang gid ka tawo ang gatawag sa akon sini… si suod nga abyan rex…. nga galantaw gid sang tv show ni apeng nga ‘cafeteria aroma’…. siguro kay sa pagka kulakig ko sang una, indi na maglayo ang tsura ko sa paborito nya nga comedian…. hehehe

matt – si doc riz ang nag-una tawag sini sa akon… ngaa? kay sang nag medyo naunoran na ko kag nagdaku gamay, daw may hawig ko kuno kay matt m… pero sya na iya naghambal ha…. si matt, nag- artista man ni.. former close-up model… ambot kung idol lang gid nya sang una… kag panulukan nya sa akon daw si matt… tingala ang mga friends namon… ngaa matt tawag nya sa akon, sang nahisayran nila… matt naman ang tawag sang iban.

john – amo ni ang tawag sa akon sang mga friends and officemates. i should have not used this name though. later ko lang na-realize nga daw may pagka generic gle nga ngalan, pareho man sang maria o ma. (ma. theresa, ma. isabel), medyo common na sya nga first name eh… may co-trainees ko sang una.. tatlo gid kami ang may john… ako, si john paul kag john ryan… sus… second name na lang ang tawag sang adviser namon eh.

earl – mas prefer ko ni nga ngalan. gamay lang ang gatawag sini sa akon sang una pero sang nag-enrol ko masteral, amo ni tawag sa akon sang mga classmates ko… oha, medyo sosyal iya. huo… my name is earl…

kwan – amo ni ang paborito ko nga ngalan… may pagka misteryoso kag kilala gid sang tanan… hehehe.. mangkuta bla kung sin-o ang gwapo nga upod ni indhay sa sm city sang sabado kay sabton ka nya nga

si kwan ah.

3 Tugon

  1. korek…c kwan bla a…ato bla ang…c kwan a…nano ka mn imo. c kwwaannn bla… 😀

  2. matt monroe ikaw ba yan? 😀

    hahaha… the impossible dream….. ofcoursnt…

  3. hehe.. ang ayam namon sa mindanao, johndorf ang pangalan..nadumduman ko. ahay, buot man to nga ayam. indi lang magtaghol, masyado gid ka pusong..

    kwan nga pangalan, amo na ang pinaka!!

    aw… aw…

Mag-iwan ng Tugon

