where were you when this song was #1

subong nga kahapunanon. samtang nagapatik patik ko keyboard sang computer kag nagapamati sa RJ FM live from makati… nagtukar ang old friend ni phyllis hyman… indi… ang kanta nagpanumbalik sang mga nagliligad. wu-sus daw ano gid abi nga nagliligad kay daw wala man ko ma-relate nga experience sang mag number one ini. bag-o ko lang gani nabal-an nga babae gle si phyllis… kag subo gle iya kabuhi kag nag commit sya suicide… basta ang akon lang nadumduman, elementary pa ko sang pag sikat sang kanta. samtang gapitik-pitik ko guro lastiko amo ni ang gatukar sa radyo… kay ngaa daw memorize ko lyrics haw.

sang ginapamatian ko subong, baw subo gle nga kanta. daw matararamus man luha ko ba…

abi pamatian ta liwat…. ihanda ang tuwalya kay mabaha sang luha

Mag-iwan ng Tugon

