juday, jolens & co.

baskug part. lantaw kami ouija kag-ina. birthday last week ni yvette eh, te ginhagad nya kami ni jade lantaw sang horror movie ni judy ann, jolina kag iza calzado.
Poster_1

a year ago, upod man ni kami nga tatlo lantaw sukob ni kris aquino. (aba, waterless na ang urinal sa sm cinema) talagsa lang ko daan galantaw horror movies nga pinoy kay daw indi na ko makibot. sus, ano abi kay background music pa lang, abot ko na nga may matabo nga malain.
te amo to eh, naglantaw kami ouija. mayo man ah. pero ang istorya, daw indi na bag-o. daw nalantaw ko na, gin-islan lang title. gin-sunod ang the ring (nga hamak nga mas kaharadlukan) kag sukob. nami lang galing cinematography kag acting sang mga artista eh. paborito ko si iza, kay luwas nga nami mag-arte, gwapa pa.

si jolina, sa sobra ka focus sang camera sa tsura nya, kita na punggod nya nga daw mini version sang mt. hibok-hibok. pero wala ko natulogan. good sign that its not really bad.

3 Tugon

  1. gusto ko ni mglantaw…galing hambal nla d gd mn daw kululbaan gd. pero try ko lng kn mkalantaw gd. 😉

    indi gid sya kurulbaan, pero indi man gid lain ah. kung gusto mo nami, try mo pangita ang dvd sang ‘millions’, o ‘city of god’

  2. cge pangitaon ko na ang Millions pero cguro d ni sya sikat ay…daw wla pako kta kbati ni haw.

    indi gid man sikat. bulahan ang nakalantaw. hehehe. daw gin-show lang ni in some film festival diri sa pinas.

  3. idol ko na part si iza. i would kill just to look like her. hahaha! one time kita ko sila sg imo kasimanwa nga si sunshine sa may del rio. baw ti daw kamalingking lng iya si sunshine. malantaw ko na gani sg Sigaw kay daw obrahan naman na hollywood version.

    aba, gusto mo gle maging impostora ha….. hehehe. nalantaw ko na ang sigaw. ok man… take note ang’man’… i.e. pwede na. malantaw man ko gani na sang ‘the echo’

Mag-iwan ng Tugon

