whats so funny komiks

aba, ma return of the comeback ang ginakahiligan sang mga pinoy sang una. ang mag-asawa nga daw may sore eyes kay pirme lang naka shades nga sila carlo kag donna caparas, i revive kuno ang komiks. syempre, wala ko man na ginpalampas nga past time.

hindi ako magiging magaling magsalita ng tagalog kung hindi dahil sa pagbabasa ng komiks.

tsakto gid man hambal nila nga kung gusto mo magtuon hambal sang tagalog, basa ka komiks kay conversational ya ang ginagamit. lain sang sa eskwelahan iya nga daw halin sa libro. pareho sang nabatian ko one time sa former officemate ko sa guimaras sang ginpamangkot sya sang alog kung san-o ang fiesta nila. wala bala nya ginsabat nga:

ang fiesta namin ay ipagdiriwang sa lunes…

oha, daw straight from the classroom nga dialogue ah.

balik sa topic, addict ko sang una sa funny komiks. ga hibi ang semana kag ako man kung indi kabakal si tatay sang funny. idol ko daan si niknok, superdog kag bing bam bung. uso gid iya sang una komiks no. gabasa man ko gle sang iban… hiwaga kay paborito ko si zuma… kag sang nauso ang pocket komiks, suki ko sang ninja, thriller kag ghost. gusto ko daan haradlukan nga istorya. takot ako eeeeeeeeeeeeeeeeeee…

pero sa mga feeling in love, ara ang lovelife. para sa sari-sari nga istorya, pwede ka mag basa sang tagalog o pilipino.. kung gusto mo sang medyo naughty, bakal ka happy komiks kay daw ala-toyang ermitanya na da ang mga istorya (mahahay!). pero kung gusto mo nga matapos dayon ang istorya sa isa ka pagpungko, try ang wakasan (tingala lang ko galing kay ang una gid na da nga istorya sa wakasan – ang nang magsanib ang tubig at langis, daw isa na ka dekada pero wala pa gihapon natapos.)

pero pierde ko sang classmate ko sa high school kay kung mangkuton mo gani kung ano ang paborito nya nga komiks, sabton nya ka nga…. oooppppsss…. i-higlight lang ang sa dalum ah kay medyo censored…..

ari di pagkatapos sang quotation mark hu:

paborito ko gid iya ang komiks nga may istorya nga itut………………………… uloy…..

3 Tugon

  1. Agree man ko nga ang komiks mayo gd para makatuon Tagalog. Lingaw man ko na sang una.

  2. dumduman ko c niknok…heheh! namian mn ko mgbasa komiks..ga agi gd mn ta gro sa stage nga nanamian ta mgbasa komiks.
    gusto mo gd gle ang may itutuloy…hehe!

    ang classmate ko ang may paborito sang istorya nga itutuloy… hehehe

  3. sa funny komiks ko nag alam magbasa luwas sa libro sa skwelahan sang grade 1 palang ko. hidlaw na ko gani sang funny komiks eh. planet op d ayps the best.

    hahaha. dumduman ko si bardagol kag matsutso… favorite ko iya niknok

Mag-iwan ng Tugon

