abi maestro… ang musika

suya^ man ko gihapon sa mga kasilingan namon kay daw baylihan sa katunog sang ila mga gin-pasad nga sound system. kulang na lang mirror ball sa tunga sang balay nila pwede ka na ka disco.

taga-sunday, uso na sa fm stations ang magpatukar sang mga dumaan nga kanta. bangud sa katunog sang wangal sang speakers sang kaingod, maka-save kami sa kuryente kay indi na kinahanglan magpa-andar sang amon radio. amo lang na galing, agwantahon mo ang mga birit nila matt monro, neil sedaka kag iban pa. pero kung ako ang papilion, amo ni ang samples sang mga old songs ang gusto ko nga patukaron…

Circle Game ni Joni Mitchell. nami ni version ni steven curtis chapman.

Turn! Turn! Turn! by The Byrds

The Rainbow Connection by Kermit, the Frog… favorite ko LOST eh… te mayo ni nga video para sa akon…. hehehe

2 Tugon

  1. Grabe damo damo attachment ba đŸ™‚

    ay huo no…. nawili ko sang mga videos sa youtube. hehehe

  2. Thanks for the page. Amo man na di sa amon sa Cavite, daw bungol kon magpatukar mga radyo nila. pasyensya na. Tani mag-include ka man original Ilonggo songs, like Tapos na ang Kalipay. Di ko madumduman kon sin-o composer o singer. Gusto ko tani i-share sa mga taga DepEd Cavite City.

    Good luck gid, and more power.

Mag-iwan ng Tugon

