siputay

suki ko nga kalan-an sa iloilo, halin sang una asta subong. wala ma-include ang mga ga-bukas sa gab-i kay wala ko ga-lagaw kung kagab-ihon. syet, wala pa ko ka -night life subong nga tuig!

sigurado gid nga limpyo pinggan kung magka-on ko di. gina kondisyon ko na daan kaugalingon kag tyan ko antis ko magkaon… ‘kwan, siputay ha… siputon pati mumho’

  • Afriques, Likod Jaro Cathedral kag Gen. Luna St. fronting JBLCF kag sa may lapit plaza libertad pakadto fort san pedro. old site sang bureau of statistics, atubang sang DBM.

1990785afriques_at_the_back_of_jaro_cath

nami ila pasta! favorite ko gid ang ila carbonara, penne pasta kag ang seafood pasta nga angel hair ang ginanagamit nga noodles nga may sakut nga pasayan, kag lukos kag medyo kahang. namit man ila pizza.

  • Al Dente, Sarabia Manor, Gen. Luna St.

bisan wala pa ko di ka kadto mismo sa ila resto kay medyo sosyal, pero katilaw na ko ila pizza. namit-namit gid!

  • Tatoy’s Manokan, Arevalo kag Diversion Road

kung may na-miss gid man ko sa akon former bossing, ina amo ang iya birthday kung january. tanan nga empleyado, gina-treat ni madam sa may arevalo. hay, indi kumpleto ang birthday kung wala si tyo tatoy kag ang iya inasal nga manok.

  • Sarge’, Muelley Looney

overlooking iloilo river, da best ila baby back ribs… as in garalaway gid ko… extra rice pa gani. ahay, dugay na galing nag-close ni.

  • Jo’s Chicken Inato, Arguelles St. (?), Jaro…. indi ko sigurado sang street, basta tupad ini balay ni nang shyla… walking distance sa makro ah

3509889restaurantsiloilo_city

syempre ang chicken inasal kag ila halo-halo nga ginbutang sa sulod sang lubi.

  • Pat Pat’s Kansi House, E. Lopez, Jaro

specializes in kansi. choices are either unod o lawas. the latter comes with a barbeque stick para u can make kulitok the utok sa sulod sang tul-an.

  • Nato and Helen, Bolilao, Mandurriao

ang mag-asawa nga nag-uswag sa turo-turo. namit ila inihaw nga pantat, lokus kag kinilaw. ang last ko nga balita sa ila, daw gin-demolish na sila kay ginpatindugan terminal sang jeep ila pwesto.

  • Try Me!, used to be anywhere.. all over Iloilo City

very 80s kag 90s. namian ko di ila salisbury steak kag banana split. gakaon lang ko banana split kung mag-promo sila sang buy-one take-one sang una. too bad, the management closed down when the employees organized a union.

  • Roberto’s, J.M. Basa St.

wala pa nag-uso jolibee kag mcdo, may roberto’s na. namit gid ila hamburger, galing kay makatalanhaga ang mga pictures nga gina-display nila sa ila restaurant… may pagka-misteryoso. ano ang may ara sila nga daw gina-hatak ang mga tawo nga magdugok sa ila restaurant.

  • Ted’s Old-timer Lapaz Batchoy, bisan diin lang sa syudad

syempre, kilala ang iloilo bangod sa batchoy. order ko diri pirme super special kag sotanghon batchoy. dapat may extra kaldo kag prito nga ajos.

  • Mindi’s, SEBA, Valeria St.

mag meeting sang una sa office, diri ni pirme ga-order pamahaw nga palabok. namit gid.

  • Kongkee, J.M. Basa St. kag Arevalo

kung ang roberto’s may hamburger, ang kongkee may siopao. bisan ano pa nga hambal nga may mga siopao nga ang sulod karne sang kuring, indi ka gid mag-dis-ayre sa siopao sang kongkee.

  • Iloilo Summer House, Iznart St.

nami ang bihon! ginabakal namon ni sol kung mag double birthday treat kami kung november.

3 Tugon

  1. roberto’s, j.m. basa – sa akon nga pagpaningad sang una kay suki man ako nila – as in maukod gid nga suki(sg ako ga eskwela sa San Ag ah);) Akon una na notisyahan dira ang mga madamo nga mga tawo nga ga sulod kag ga kaon,ang mga pictures nga ara dira kag ang friendly/relaxing ambiance nga ginatawag.Ina makatalanhaga gid man sa mga tawo nga wala makasayod sang misteryo sa likod sang sina nga mga larawan,ina misteryo sang ikatlo nga persona sang Santisima Trinidad.But You can get all the explanations sa mga book listed below.

    REF: The Last Testament To Mankind(a lot of unfathomable things are in this book,i forgot the author) ; The Last Drop by Bella Sombong Falcis.

    raku^ gid nga salamat kasimanwa sa imo nga ginpaambit nga impormasyon. may nabasahan gani ako nga ang paintings sang national artists like santos kag malang, gina display da nila sa roberto’s… ginapayab-ukan lang. sus, baskug gid.. kung makapa-city ko liwat, madalikat gid ko hapit da kag lantawon.

  2. Not to mention the arts (paintings) of famous national Artist nga si Mauro Malang nga gasab-it sa sulod Roberto’s.
    May ara si subong bag-o nga produkto ang Roberto’s, ang Queen’s Siopa…namit!
    Wala mo na mention ang Luna’s Arrozcaldo…amo gid ini gusto ko kadtuan kung aga.

    gani, amo man na siling nila nga may ara da kuno painting ni malang. i check ko makapamahaw ko didto next time. kag tilawan ko gid na ang queen’s siopao

  3. kwan, ang sa summer house bala, pirme ka to gakaon? tagpila gani ang club house sandwich nila ah? namit na diba? tnx…

    ahay, pasensya gid. anyos tyempos pa ko to last nga nagkaon… ginahanduraw ko na lang ang ila mga saboroso nga pagkaon.

Mag-iwan ng Tugon

