ngaa x 5

una sa tanan, nagapasalamat gid ko sa bag-o ko nga abyan nga si neil (si earl ko gle ah.. naks, first name basis na ang tawganay… close na ‘ta part’) sa pag-link sang akon nga blog. kag salamat man sa pag-tag sa akon sa sini nga meme… sige, ihimuon ko ang akon masarangan para makahimo sang lima ka rasun nga-a nag blog ko.

5 reasons Why I Blog

  • sa nasiling ko na kahapon, inspired gid ko sang akon nga idol nga si batjay sa iya blog nga kwentong tambay. daw gakalingaw gid ko sang iya mga ginasulat.
  • halin pa sang una hilig ko na daan magbasa-basa sang bisan ano… ang ginahambal bla nila nga basahon ang putos sang ibos, huo daw amo na ko. tanan nga newspaper nga putos sang ibos, isda o prutas kung magpanindahan si nanay kung domingo, wala ko na ginapalampas.. excited gid ko na, kapin pa kung maka tsamba ko sang xerex sa may tabloid. apang siling ko, daw ka unfair haw, ngaa abi magbasa lang ko sang sinulatan sang iban, testingan ko man bi nga magsulat… halin pagsulat ko, aba, mayo gle ah…. may iban pa man gle nga paagi para malipay ko akon kaugalingon… sobra pa sa nakasuyop sang lion-tiger katol kag rugby ang epekto.
  • ang blog isa ka paagi para maka-communicate ko sa akon mga abyan, ilabi na gid ang sa iban na nga nasyon. indi na kinahanglan nga mag-chat o email para ma-update ko sila sang akon nga kabuhi diri sa iloilo. basta bal-an na na nila ang nagakalatabo… kung swertehon, makasagap pa sila sang scoop kag iban pa nga tsismis sa amon banwa. sige na lang gani… tsimoso ko daan kis-a…
  • maka-meet ko sang bag-o kag daan nga mga abyan.. nami sang feeling nga kis-a makabaton ko sang words of appreciation kag encouragement… ilabi na gid sa akon mga kasimanwa sa friendster… sus, daw akon nga ngirit asta sa dalunggan kag kung mabatian ko lang ang ila pagdayaw, ang akon dalunggan sigurado gid nga magdaku nga daw badyang.. pero mas manami pa gid akon ngirit kung may dala sila nga pasalubong magpuli…. hehehe.. amo lang ‘to…
  • palaagyan ko ni ang blog para mapa-utwas ko akon mga hibubun-ot kag pagka-tarso… abi sang mga tawo, tama sa akon ka serious… serious ka da^… wala lang sila kabalo nga pwede man ko gle kapakadlaw, amo lang na galing pareho sang akon mga hinuptanan nga mga bao, sa personal, it takes time for me to come out of my shell… so mayo na di sa blog kay wala huya^ huya^.. todo na na^ di…

para indi ma-utod ang meme nga ini, gusto ko nga i-tag ang mga masunod nga abyan… hala, ipadayon ang nasuguran…

gladita

mike

jgavan101

roxie

migo rex

doc riz

Isang Tugon

  1. Close na gid ya, eh… 😀

    bay-i lang, one day isang araw… tagay ta tuba^… pwede na isa ka caltek?

Mag-iwan ng Tugon

