good news… bad news…

good news: nakabaton na ko confirmation letter from the embassy

bad news: the embassy will contact me within the next 12 to 18 months for further instructions… kabay pa nga indi man malab-utan isa ka tuig…

good news: may ara na complete new seasons sang paborito ko nga mga tv shows sa akon suking pirated dvd stalls

bad news: ga-bisyo ang portable dvd player nga ginpahulam (for life) sa akon sang tiya ko….

good news: nag-loss ko 3 kgs in two weeks (may mayo man gle nga epekto ang pagmasakit ko)

bad news: ga-umpisa naman damo kaon ko… naka discover pa ko bag-o nga chicheria… chicharon sang monterey…

good news: may bag-o nga project ang former employer ko sa guimaras.. ma-apply ko kuno…

bad news: ga duha-duha ako kung ma mantiner ko diri sang walking distance lang (halin sa balay) nga obra o matabok naman ko sa guimaras.

good news: na gwapo na gid si kwan…. syempre gwaputaya di ba

bad news: dugang naman ni fans ko!

Mag-iwan ng Tugon

