entra ko da!

sa duha ko nga adlaw nga balik-balik sa amon munisipyo, daw na- notaran ko gid nga daw kadamu sang tawo didto. daw mga gahinulat.. kalabanan may dala nga dokumento… indi na guro iya bag-o sa syudad pero sa amon banwa, daw makatilingala gid nga nagdugok ang katawhan sa munisipyo. syempre, ako pa… shy-type.. huya takon mamangkot… pero sa akon pagpulupasiplat kag-ina, nakita ko nga ang kalabanan sa ila may dala nga cedula kag biodata. ano ni ang nabal-an nila nga wala ko kabalo man. ginhaum haum ko na lang:

a. bag-o administrasyon sang banwa kg nagbukas sang bag-o nga mga posisyon para sa mga avid supporters.

b. mga biktima sila sang dalagku nga balud sa kilid baybay kag naga-claim sang ‘calamity claim’ <— akon lang term kay indi ko kabalo kung ano ang tawag sina^.

c. may audition sa third season sang pinoy big brother….

dapuga, mabalik ko to bwas ah… huo eh.. if others can, why cant i.. nakuha gani si nel

Isang Tugon

  1. ti ano guid man ang ginapilahan nanda? kay kung big brother.. ma intra man ko ah!

Mag-iwan ng Tugon

