kulang na sa practice

hala! nalipat gid ko. kung wala pa nag gwa ang mga sexy picture ni annabelle rama sa internet kag wala ko ka log-in sa flickr account, wala ko pa nadumduman nga wala pa gle naubos ang film sa camera ko. dapugerz, sang pagpa-boracay pa to namon sang april.
baw wala na gid ko ka concentrate sa isa ko pa gid ka kalingawan – ang pang-kodak. pano pa gid ni mahanas ang akon nga talento kung indi ko mag practice man. dapat mang picture na ko liwat. te kay daw may space pa man, i post ko na lang di bla ang sample sang napang-kodak ko sa negros pag bisita ko sa barrio nila nanay. nugon lang galing kay ga inulan pagkadto ko didto te indi mayo ang lighting. kag mangita gid palusot kung ngaa law-ay ang mga pictures.

Beach_2

Mango_1 Beach2_1

Isang Tugon

  1. oist..diin tagboard mo??astig blog ta..hehehe

    salamat, wala pa ko galing tagboard.. ano na gle ang tagboard haw. tagpila na? may ara na sa central market? hahaha

Mag-iwan ng Tugon

