sa bukid walang papel

note: tabi^-tabi^ sa mga nagakaon…

ako ang tawo nga talagsa mo lang makita nga ga tucked-in sang t-shirt. daw mas komportable ko kung wala naka-tucked in. kung mag tucked-in ko, madumduman ko dayon ang sunlog sang classmate ko sang high school sang nag-tucked in ko sa eskwelahan.

si kwan, bag-o lang kapamus-on

bag-o kapamus-on kay nabatak kuno akon delargo asta sa hawak.

sugod sadto, talagsa na lang gid ko dayon mag tucked in.

pero kag-ina, aga pa ko nag tucked in… huo, ‘mang. namuhin ko sa balay nila ni tiyay. sa ano nga kadimalasun, naubosan sila tissue paper (huod eh, sosi na subong… indi pareho sang una nga tadtad sang kawayan, bunot sang lubi, kayan sang mais o laya^ nga tubo kung sa kampo ka na-alang alangan, ang ginagamit nga tissue, swerte na kung indi masulug-sugan imo alatrasan). hambal gani sang tiya ko, ang dingding gani nga tadtad nga kawayan sang ila kasilyas sang una indi malab-utan isa ka tuig kay gina-amat amat nila.

anyways, naubosan sila tissue, dali dali ko nga nagkuha caltek (ang tawag sa kabo^ sa uma) kag gin-buksan ang pinaka malapit nga gripo. sa sobra ko kadali ang pinakalapit gle nga knob sang gripo nga para sa hot water ang nabuksan ko… sus, sa ka linti^… daw gulpi man ko magtindog sa basin kag…

daw nalap-ok gid akon ariputan…

2 Tugon

  1. part very creative gid mga tawo sa uma no. man sa ‘bukid walang papel’ ti kun ano na lng da ara eh. waah…tadtad? puga, salugsog gid na ya!

    hahaha… islan ko ni title sang entry ko. mas bagay ang ginhambal mo

  2. part, lantawa ni nga t-shirt print hu. bagay gid ni sa imo. hehehe
    http://www.threadless.com/product/261/What_Would_Macgyver_Do

    kung sabagay, bagay gid man. hahaha

Mag-iwan ng Tugon

